Taiwan fire red

ja jag har för mig det… ska du bli som jag då? :stuck_out_tongue: hahahaha får fortfarande höra att jag e tokig, knäpp, galen, och på jobbet har dom börjat kalla mig räkan :?

klart jag sa bli rik och världsberömd har bara inte kommit på hur än :wink:
Kollade in korsningstabellen här på redbee och om jag inte fattat helt fel så ska det inte vara någon risk mellan balbulti och sakuras :slight_smile:
Det skulle ju vara super snyggt ihop massor av gröngölingar med massor av tomater i ett stort kar :smiley:

ja just det glömde den fanns här :lol: ja men va bra det hade ju vart snyggt med grönt och rött :thumbs: go for it :wink:

Lyckades få lite halv kassa kort på mina idag

piska dom tills dom kommer fram så du får fota bättre :evilgrin: kommer dom inte ens fram när det e matdags? mina e skygga. men när maten serveras så kommer dom fram :smiley:

Nä det finns ju ganska gott om mat i karet då det är massor av växter som samlar upp allt gott till dom :slight_smile: Fast jag stoppade ner 5 CR till dom igår och efter det är de ju lite mer framme.
Fast jag har kommit fram till att de är nog inte mer skygga än CR bara det att de har många fler liter vatten att gömma sig på vilket gör att de blir svåra att hitta :wink:

ahaa ok. mina ÄR skyggare än cr. finns inte så mycke växter i karet men de gömmer sig väl i de som finns. iaf tills maten kommer i :mrgreen:

De är framme så man ser dom bara de att de väljer den bakre delen av karet och då jag bara har mitt standard objektiv blir liksom inte bilderna alls som jag vill :expressionless: Hade ju varit bra mycket lättare om de var lika linslus som min amano som hela tiden ska sätta sig framför linsen och posera :wink:

Tog ett smygfoto på en av dom idag :slight_smile:

ja det var en lite bättre bild amda :slight_smile:

Tack men jag surar fortfarande över att jag inte har ett macro objektiv hade ju underlättat en hel del.
Fast det är ju jul snart om jag äter många pepparkakor så kanske jag blir så snäll att tomten kommer till mig med ett :slight_smile: (absolut ingen pik Amstaff;) )

e amstaff TOMTEN?? :shock: jag trodde tomten bodde på nordpolen :confused: nu blir jag förvirrad :oops: har mina föräldrar ljugit för mig eller har dom bara haft fel??? :confused:

Ska be han visa skägget han odlar för det ska färgas den 24 dec :lol:
Under resten av året måste han ju raka av det för att dölja sin identitet :wink:

så dom ljög för mig :o hmmm… snälla herr Amstaff jag önskar mig 100miljoner i julklapp :lol::lol: red moore roten jag ska ha i mitt fire red kar VÄGRAR att sjunka :x hoppas på att man iaf kan stoppa i den till helgen :?

har haft de prolemen med vissa rötter med då har jag tyngt ner dom med stenar vet folk som silikonat fast stenar under roten med så själva stenen har legat under sanden

ja min står i en hink med en sten över sig för å hålla ner den så den ska suga åt sig snabbare. men det verkar inte hjälpa :? tar hundra år för det…

kör du med varmt vatten i hinken? det brukar snabba på det lite

ja jag byter vatten varje dag och fyller då med varmvatten. plus att hinken står emot ett element i badrummet :wink: hjälper dock INTE kan jag säga :lol:

hmm du kanske får överväga att låta stenarna ligga kvar på roten sen när den kommer i karet med iaf för ett tag

nää den får ligga i hink tills den sjunker. bara å vänta ut den :wink: