ok, vi kollar med de andra som kommer ner.
Öppettider på mässan
fredagen 4/4 13:00-18:00
lördagen 5/4 10:00-18:00
söndagen 6/4 10:00-15:00
Jag har både bil med drag, släp och en budbil på 12 kubik - men jag vet inte hur jag tar mej ned ännu. Det går ju mycket fortare att flyga. Sen måste jag lösa boendet också
Jag har 68 mil enkel väg ned till malmö.
Vi löser det ändå, jag har firmabil med drag och Ikea lånar ut gratissläp om vi inte hittar andra alternativ. Vi behöver släp redan på tisdagen
Jag kommer ner och kan hjälpa till där nere på mässan iaf.
Hade en tanke på de laserskurna & lackade/utbehandlade priserna. Det finns redan någon som gör det jobbet?
Anledningen till att jag undrar är för att jag jobbar på ett plåtföretag som gör en del laserskärning ![]()
Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Nä, än så länge har vi ingen som gör det jobbet. Hade varit guld om du kunde hjälpa till med det. Kan du få fram plåt också?
Ja plåt + laserskärning och ev. Ytbehandling går att fixa. Vi kör själva pulverlack här på företaget men önskas annan ytbehandling kan det ev. Fixas också ![]()
Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Suveränt!!!
Jag skickar över dig bilderna så fort de är klara så får du säga om de duger.
Jätteskönt att veta var vi ska vara. ![]()
(Vi har iofs en enskild firma, så vi borde nog inte boka ett bord för privatpersoner. Även om det vore kul att se om det fanns intresse för akvaristisk keramik. Vi tänkte nog se om det fanns möjlighet att göra priser av räkor i keramik. )
De så kallade bucklorna till 1-2-3 i varje kategori kommer bli laserskurna räkor. Men så klart hade det varit coolt med keramikräkor också som bonus :). Har du någon bild på några prototyper ![]()
tatueraren jag snackade med kunde göra en siluett av en räka eller göra hela priset utskuret och klart.
Tack men det är snart fixat ändå. :). Bara den sista finputsningen återstår…
Jag har kontakt med PWSS nu om dom kan fixa akvirer till bra pris
Vet vi ungefär hur många vi behöver, blir det över kan vi sälja dom på mässan
Hej
Har några zooaffärer i Göteborg som vi känner lite grann,
Är det av något intresse om dom skulle vilja sponsra med antingen pengar
eller priser mot att dom får lite reklam på mässan?
Vi har också bil med drag men ingen släp kärra.
Fia & Hasse
Hur är det med Grizzly, Djurmagazinet osv. som sponsorer ? Har någon frågat ?
Jag har inte frågat någon om sponsorhjälp än. Jag pratade däremot med Andreas som sade att vi eventuellt inte får sätta upp reklam för sponsorerna, det har att göra med Diskusällskapets ensamrätt. Vi väntar lite tills vi vet mer exakt vad som gäller innan vi går ut och frågar sponsorerna.
Vi har snackat och det går bra att sätta upp reklam, på räkchampionatet område. Grejen är att denna mässlokalen är väldigt dyr och vår förening ligger ute med väldigt mycket pengar. För att vi skall kunna få in tillräckligt mycket sponsorer så måste de få lite större utrymme än andras sponsorer. Hoppas alla tycker det är ok.
Helt ok Andreas, då är det fritt fram att jaga sponsorer till vår räktävling. ![]()
Hej Janne
Nu har jag fått svar från PWSS
Han kunde inte fixa några bra priser på akvarier tyvärr ![]()
Hur går det ? Har vi fått akvarier ? Priser ? Anmällningar ? Dags att göra mycket reklam nu, eller ? Vem blir juryn ? Vi behöver lite mer detalj för att berätter hur allt kommer att bli. Har vi banner som vi kan sätter upp på olika sidor ?
Kanske en kort instruktion för folk hur de ska skicka sina räkor till championatet plus adress ?