Tycker också dem är vackra som tusan! Riktigt röda!
Blev sugen, får boka in mig på framtida yngel ![]()
isf får du allt komma ner och hämta dom gumman :evilgrin:
:thumbs:
:lol::lol::lol: Alltid ska du ha någon hållhake :x
:thumbs: Det där var en ricktig Sakura. Skitsnygg!
Gud vilken snygg räka!otrolig färg!är de svåra att hålla?
ja jag fick tag i ett par st till idag
en av dom e riktigt blodröd :shock: inte fått nån bild på den ännu dock. dom ska inte va så svåra att hålla nej. känsligare än vanliga körsbär men skulle inte kalla dom svåra ![]()
Jag har ett 20-tal Sakura i ett kar, och märker ingen större skillnad på att hålla dessa eller “vanliga” körsbär…de har iofs bara varit Svennar i en vecka nu men det ser bra ut än så länge:thumbs:!
bild på den blodröda. kolla jämnfört med den andra i bild. de är nu i sitt nya hem på 150L med sandsnäckor och lila äpplen
verkligt snygga är de!Låter bra att de inte verkar svåra att hålla, det är verkligen något jag skulle kunna tänka mig ha i framtiden!!
hittade den här godingen på vårat akvarie ställe idag var ett par stycken i karet och de säljs som vanliga cherrys för 34kr/st ![]()
förlåt för den kassa kvalitén men den är fotad med mobilen
va extremt fina räkor ni har fått tag på…
sådana hittar man inte i butikerna här…
OJ! Grattis till ditt fynd.
Den var verkligen röd, ända ner på benen. :thumbs:
ja det var ett riktigt fynd amda :thumbs: e dom lika röda som mina? lite svårt å se på bilden :hehe:
Grattis!! Riktigt fynd!
Jag köpte dom aldrig men jag funderar stark på att göra det…men är inte 34kr ganska billigt? För dessa måste väl räknas som sakuras eller Taiwan fire red…eller?
åk å köp dem då!!! lite dålig bild men tycker de ser ut som sakura iaf. billigt isf ![]()
Denna bilden är inge jätte bra heller men där ser man ju benen lite bättre.
De är mycket mer röda irl som på bilden på din taiwan red fire i början av tråden
ja det ser ju onekligen ut som sakura
köp dem fort som fan innan han fattar och höjer priset på dom :evilgrin: en del fattar ju fan inte vad dom säljer :lol:
Fast denna försäljare vet att det är bra cherrys för han har haft sämre innan han har köpt in dom som super red sa han men han sa när han såg dom att det var inga vanliga super red men då han får in dom som billiga cherrys så säljer han dom för det med
Får se om jag kan dra med herr Amstaff dit idag igen hihi var ju där igår haha