Storauktion Örebro 27/10

Har blivit kontaktad av en person som skrev att vi skulle vara försiktiga med marknadsföringen och av den anledningen tar jag bort infon!

Är det något ni undrar över så skicka ett PM.

låg och funderade på det där med höst aktionen i natt när jag skulle sova för jag såg inget på öaks hemsida så jag var ju tvungen att dra i väg ett mail och fråga blev så glad när svaret kom att det skulle bli auktion :slight_smile:

Vilken typ av auktionsgods accepteras?
Stora akvarierötter som exempel?

Allt akvarierelaterat, fisk, växter, övrig inredning, tillbehör (pumpar, håvar, algskrapor mm.), akvarier, böcker… Ja allt helt enkelt! :slight_smile:
Rötter brukar vara ganska poppis!

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

I was there last time, it was fun ! Don’t think I can go this year though unless I find a barnvakt.

Ååh, men då kanske det vore något.
Har aldrig varit på något akvarie “event” alls faktiskt.

Kanske får smak för det också :wink:

det är ur kul faktiskt så mycket roligt att ropa in kommer inte missa det har varit på två auktioner förut :slight_smile:

Kan redan säga en del vi kommer ha med; L038, L201, L333 & L340. Sen kommer det givetvis bli en del räkor, men det är ett tag kvar så exakt vilka räkor det blir vet jag inte än :slight_smile:

om du skulle sälja malar privat hur mycket skulle du då vilja ha för L201, L333

Vi har inte riktigt satt några priser på dem än men runt 100-150kr/st ungefär.

Och nu har vi fått denna med all info på :slight_smile:

Om någon ska upp och åker inom Halmstad är jag klart intresserad av att stjäla en plats i bilen :smiley:

har skickat pm keen- eyed

jag kommer absolut om inget oförutsett inträffar, kommer ha med ancistrus, malawi, räkor, div växter samt rensa i fisksopps karet.

vad ska du ha med för malawi?

Metriaclima zebra Mphanga “red top” blir nog en eller två mindre grupper i 7cm klassen

Återigen! Söker skjuts från Halmstad :slight_smile:

Hmm sambon påminde mig att det är valpning typ precis då får hoppas att tiken kan hålla sig lite längre

Kommer åka från Mjölby, närheten av Linköping.
Kommer finnas en eller två platser :slight_smile:

slut på platser :slight_smile:
vi syns!