hoppas hunden hinner föda innan datumet eller efter dom malawisarna är ju jätte fina såna vill jag ha ![]()
Nu är det bara 18 dagar kvar! ![]()
Vad tar ni med er. Tänkte själv försöka sälja mer än vad jag skall handla men det får vi väl se hur det blir med den saken
Vad jag vet nu blir det i räkväg orange, gröna, tigerräkor & ev. sakura. I malväg blir det Ancistrus (albino), L038, L333 & L340 ev. L201. Sen blir det kanske några scalarer då jag har alldeles för många nu ![]()
Vad tror ni?
Kan man få den såld tro? ![]()
12 dagar kvar ![]()
En vecka, har ni fått någorlunda koll på vad ni ska ha med och vilka som kommer? ![]()
Ja, räkor blir Orange, gröna & tigrar. Malar blir yngel av L038, L201, L333 & L340 + 2st stora L006. Sen har vi 2st stackars corydoras golden stripe som blivit kvar ensamma så dem tar vi med också… Sen blir det nog lite prylar också säkert ![]()
Roten du la upp i filmen går garanterat att sälja, rötter brukar vara väldigt poppis!! ![]()
jag kikade lite igår och det blir nog en hel del grejer som åker med ganska mycket växter som omväxling.

Så här ser scalarerna ut som jag tänkte ta med ![]()
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Hej!
Brukar det vara saltvatten grejjor på auktionen oxo eller bara sötvatten?
/roy
Salt brukar inte förekomma så ofta, men jag vet att det var en som funderade på att ta med sig lite den här gången. Men kan inte svära på att han gör det ![]()
nu börjar det närma sig, hämtade hem den dräktiga tiken igår och har nu satt i en propp som kommer att plockas ut på söndag efter auktionen ![]()
Så inga valpar kommer, det har du bokat alltså? ![]()
Smidigt
japp inga valpar innan söndag och helst inte innan måndag då jag jobbar natt på lördag efter auktionen
Rötter får du inte lov att ta med då jag fått diagnosen “Rotoholist” av min husläkare :beg:![]()
/Tommy
Jag åker många mil för auktionen så du får bjuda på den enormt stiliga drivvedspinnen för att du tycker synd om mig ![]()
Tror nog Tommy åker ännu längre faktiskt ![]()
har han med sig vacker rot?
nej, just det!
![]()
hahaha
Börjat packa det blev fler poster än väntat och då är inga fiskar/räkor packade än