Tack för jättefina små galaxys:D. Lite bleka när jag packade upp dom igår. Idag är de pigga och diggar att simma i utloppet från pumpen,färgerna har kommit fram.
Fick en lista av dig innan och det stog att du inte hade rundstjärts guppy till salu, när har du några att sälja? ![]()
Några kan jag sälja nu.
Är rundstjärtsguppyn lätthanterlig? Vill säga en nybörjarfisk?
Det vill jag nog påstå.Det är tålig.
Han du maila fler bilder på de till mig?
Är intresserad av lite röda ancistrus yngel. Har du några till försäljning? Såg ut som att du hade fått tag på en fin förälder i den som du hade lagt upp på hemsidan ![]()
Tyvärr inga fler bilder än på min hemsida www.asplundsfisk.se
Jo jag har faktiskt några 3-3,5 cm långa för 50 kr.st.
Min vän du har PM ![]()
Tack för fina fiskar! Alla sex var tjocka och välmående när de anlände i förrigår. Nu har det tittat runt i sitt nya hem och ser ut att trivas.
Tack för snabb leverans och otroligt minutiös packning! Guldstjärna ![]()
Du skickar inga dvärggurami?
Dom behöver gå till ytan och andas då funkar det inte med breathingbag
Nu har jag lite glödbandsdanio att sälja igen.Annonsen är nyuppdaterad.Om det är nån som väntar på Grön rasbora så har jag yngel på gång,det kan ta ca 1 månad innan dom är färdiga.
Nu har jag nya Galaxyrasbora att sälja.
Har glömt att skriva och tacka för de 8 fina galaxyrasbororna jag fick i torsdags, pigga och välmående allihop. Fantastiskt paketerat, tack så mycket.
Tack och lycka till med dom.
Såna köpte jag, och de var fina, välmående och exemplariskt paketerade. Rekommenderas!
Skickat från min C6603 med Tapatalk 4
hur många Galaxyrasbora har du hemma nu ? Paketpris ?
Hur många vill du ha?