Mindre fisk till salu som även går att skicka

Jag har lite olika mindre fiskar att sälja som även funkar att skicka med heatpack och isolerad låda.Dom kan även hämtas i Stockholm.Här följer en lista.Funkar bra att skicka även om det är lite kallt.Jag skickar med postens tjänst skicka lätt.Det ska då gå över natten.Mottagaren får via epost paketnummer som gör att man kan söka info om var paketet är för tillfället samt får ett meddelande när pakete finns att hämta på postens utlämningsställe.

Neontetra 7,50 kr.st.

Galaxyrasbora 20 kr.st.

Kilfläcksrasbora 15 kr.st.

Grön rasbora 20 kr.st.

Glödbandstetra 15 kr.st.

Xiphophorus clemenciae 50 kr.st.(passar inte till räkor dock men är väldigt fin)

För avhämtning ring mig 0739846535.Vill ni ha en lista på allt jag säljer maila mig på rickard@asplundsfisk.se .För fler bilder kolla min hemsida www.asplundsfisk.se

Har du bild på dina galaxyrasbora?

Bild på Galaxyrasboran finns på hemsidan. www.asplundsfisk.se

Har beställt från “apistogramma” innan och allt var kanon bra! Har nu beställt ett gäng Endlers :slight_smile:

/Anna

Hej svejs!

Jag har börjat intressera mig för Danio margaritatus, men min fråga är kan man ha dem tillsammans med mina räkor? Får inte riktigt klarhet i det. Har precis lusläst nanoakvarieboken…Har ett 20 liters nanokar. En annan vesäntlig fråga är ju om du har några kvar?

Mvh Taggen 76

Danio margaritatus funkar utmärkt att ha med räkor.Kan inte garantera att dom nyper något räkyngel men det kan man nog inte med någon fisk.

Tackar för bra leverans och bra packat…
Fick mina fina Galaxy på posten idag…

Jättefina…

Plus från mig…:thumbs:

Tack och bock.Man måste tydligen ha frigolit mellan heatpack och innehåll annars kan den bränna hål på påsen.

Japp det har vi lärt oss…:wink:

Hej igen!

Hur många galaxy kan man ha i ett 20 liters nanokar?

// Magnus

4-6 st. tror jag,antar att det är några räkor också.

Har du några kvar så är jag intresserad, om du kan skicka? i så fall kan jag köpa 8 st om någon mot förmodan skulle “knalla” vidare. Vilken fördelning mellan könen ska man ha? övervägande honor eller? ser man könsskillnaderna tydligt?
Mvh Magnus

Ett stort tack!!! för de fina galaxyn:thumbs: Alla är pigga och verkar trivas i sitt nya hem.

mvh Magnus

Har du kubotai till salu eller nån annan mindre rasbora? Var inne på sidan och såg dessa för ett tag sen? Vad kostar de?

Nej,inga andra rasboror tillsalu för tillfället.Maila till combat.pippi@live.se så får du en lista på det som finns.Lycka till med galaxyna taggen.

Det är bara att tacka än en gång!
Har nyss hämtat ut 5 små ancistrusar och 10 st nätbarber som skickades igår

++++
Exemplariskt packat
Alltid lika lätt och trevlig att ha att göra med

Snabbt, enkelt, trevligt - Det alla vill ha enligt mitt tycke

Var så säker på att jag återkommer och rekommenderar :thumbs:

Vad går frakt (med heatpack) på ungefär?

Hej Rickard
Har skaffat 7 Galaxy och funderar på att utöka. Hur röda är dina honor?..Är honor röda? Just nu är gruppen väldigt brokig. Tänkte sortera ungefär som räksortering. Enl akvarieaffärerna så måste man välja några “dassiga” för att få honor.
Gogglat men hittar ingen skillnad på könen. Kan du se? Har egentligen inte tänkt avla men tror på balans i gruppen. 15hanar kan väll knappast vara bra!?
De äter skalade artemiaägg om det spelar nån roll.:wink:

så 2-3 frågor
[ul]
[li]Hur ser jag skillnad på könen?[/li][li]Är honorna inte röda?[/li][li]Funkar det att ha typ 15 hanar?(om honorna ska va bleka)[/li][li]Har du röda honor till salu?[/li][/ul]

Mynta frakt+vinteremb. går på mellan 80-120 kr. beroende på mängd.

Galaxyhonor kännetecknas av ingen rödfärg på fenorna och rundare former.