Mindre fisk till salu som även går att skicka

Du har pm

Kan man ha Micropoecilia picta tillsammans med endler eller guppy utan att de korsar sig?

/Eva.

Jag tror inte det.

Har ni Moskvablå guppy till salu? Hur ser honorna ut?

Honorna har svart stjärt.

Tack för svar :smiley:

Har du slutat med picta nu? De finns inte längre på din hemsida…

Jag har slutat odla dom nu men det innebär inte att dom kan dyka upp igen.För liten efterfrågan men jag gillar dom,dock ändå inte favorit.Finns risk att dom blev intressanta för att det var något nytt.

MVH Rickard

Pris per dvärggurami och skickar ni?

Då Dvärggurami går upp till ytan för att andas så funkar inte breathingbag.Och i vanlig påse skvalpar det för mycket när jag skickar på vanliga sättet.Andra alternativ blir för dyra och kräver så stor mängd fisk för att det skall vara värt frakten.Det skulle behövas fyllas en hel rigolitlåda.Det funkar alltså inte.

Ok, tack för svar :slight_smile:

Rickard, har du fler Galaxyrasboror att sälja?
Jag vill minnas att de var slut sist jag undrade :slight_smile:

Några säljfärdiga kan jag få ihop.I övrigt har odlingen av dessa gått mycket bra så mycket yngel finns på tillväxt.

Okej :slight_smile:
Jag skulle vilja ha 5-7 stycken, om du kan knåpa ihop det och skicka ner till skåne.

jag lyfter denna nu då jag har ändrat den lite.

har du alive on arrival-garanti om du skickar fisk? skulle eventuellt vara intresserad av lite galaxyrasbora.

Dessa funkar över förväntan att skica men skulle det mot förmodan hända något så kompenserar jag för det.

MVH Rickard

okej trevligt att höra, hör av mig när jag fått iordning ett kar eller två till.

Nu har jag 2 nya fisksorter att sälja som funkar bra att skicka.Dels Grön rasbora microdevario kubotaii som är vackert grön och i samma storlek som Galaxyrasboran men håller sig lite högre i akvariet än denne,alltså gynnsamt för räkorna.Men också har jag säljfärdiga Xiphophorus clemenciae,alltså en vildform-svärdbärare.Den är den snyggaste vildformssvärdbärare jag har sett med tydliga röda och blå ränder utöver det gröna och gulsvart svärd.Tyvärr gör inte bilden den rättvisa men googla på den.Kolla in annonsen.

Tack för fina o välmående fiskar och räkor!!

Skönt att galaxyna blev dubbelt så många, de syns o rör sig lite mer nu… De gröna har börjat färga ut lite mer nu än precis när de kom…

Jättebra förpackat! Rekommenderas!! :thumbs:

Tack och lycka till med dom.