Katjas Kampfisk

Tror yngelna kommer bli skit snygga! :slight_smile:

Det tror jeg også, de er vokset siden!

Jeg har taget nogle billeder af de blå, dem må i jo lige se! De første billeder er de ældste og de sidste de nyeste og det er jo bare siden sidste opdatering af billeder herinde, det går stærkt!

Gud vad vackra :D!

Skulle du kunna tänka dig att sälja en av dem, fast de är så pass unga?

Åhh det er svært jo! Jeg vil jo faktisk helst beholde alle selv af dem haha… men jeg har nemlig ikke besluttet hvilke jeg vil beholde endnu:) Og jeg har heller ikke fundet ud af hvilken pris jeg skal tage… Men hvis du kom forbi en dag så kan jeg jo i hvert fald tænke over det til det:)

Grattis :thumbs: Supervackra :smiley:

När du kommer börja sälja dom, kommer du skicka också? :slight_smile:

Nej, ikke om jeg ikke finder et godt fraktfirma i så fald, men jeg tror ikke det:/

Desuden er der ikke så mange unger, så en del kommer jeg til at beholde selv sådan at jeg kan arbejde videre med dem, jegtror næste generation bliver lige så soændene;)

Vilka fina bilder. Kan du inte lägga in några på www.kampfisk.se tror att du är medlem därmed!

Jo det kan jeg da bäcks:)

Jeg smider dem også lige op her.

Dette er fra mit andet Veiltailkuld, det er den han vi har valgt at beholde, vi stod med 3 til sidst og skulle vælge, det var en tæt kamp! ;):wink: Ej der var så mange fine synes jeg. Jeg har stadig en til herhjemme som jeg gerne vil beholde… må gemme ham lidt væk uden min kæreste ser det når der kommer købere :roll:

Men vi har døbt ham Toro, så er han da lidt opkaldt efter sin far (redbull)

Mycket vacker :smiley:

Jättefina kampfiskar är det:thumbs:!!

Jag var i zooaffären i går och såg en Crowntailhanne som var så där genomskinlig vit som din men den hade röda fläckar, jag tänkte köpa den men sen avstod jag, det kanske kommer in en helt vit en dag och jag vill ju helst ha en sådan vit som du har Katja:D!!

Jeg skal sige til om jeg får en unge som ham jeg vil sælge en dag Peckoltia!:wink:

Tack Katja:D!!
Den mörka hannen med gulaktiga fenor och blå kant är väldigt snygg också tycker jag, men den vita är något för sej själv den hannen, den är jag jätteförtjust i:D:D!!

Din choklad hanne var läcker med.

Hade en CT choklad hanne men han lyckades hitta mathålet och hoppa ut :frowning:

Hvilken han er det du tænker på når du siger choklad?:slight_smile:

Han kanske menar pappan till bebisarna, det är den jag också gillar:thumbs:

Jah han er også rigtig fin! :slight_smile:

Det är ju synd att det inte funkar att ha dem i räkkar för dom lär ju äta upp en hel del räklingar antar jag, annars skulle jag kunna stoppa ner en kamphanne redan nu i mitt kökskar, finns inga fiskar alls i det, har du testat Katja:D??

Jeg har en han med kirsebærrejer… ja det jo faktisk den lyse som du kan lide;) Og han er simpelthen den sødeste! en gang imellem svømmer han helt tæt på en af rejerne og virkelig kigger på den helt opslugt, så er det som om han tænker “naah you’re allright mate” og svømmer videre, han er så sød!:stuck_out_tongue: Han gør det samme med sneglene:)

Men jeg har en unge som jeg flyttede i mit køkkenkar. Den begyndte at snuppe rejer med det samme! ligeglad med størelsen eller noget, så selv rejer der var større end den selv nappede den i, jeg gav den en chance der i et par dage og nu lade han de store være og det største rejeyngen, men han snupper stadig rejebabyer, de allermest røde er hans favoritter :scratch: Dumme fisk men eftersom han ikke driver jagt på alle dem han ser længere har han fået lov at være der jeg kan lave med at han tager et par kirsebærunger, for det er et kar på 20l så det gør ikke så meget at han tager et par stykker, rejerne kommer stadig frem og virker ikke stresset selv ikke de helt små og der er yngel som overlever!

Men det er jo nok som man ser det, jeg ville bestemt ikke have kampfisk med dyre rejer. For man skal nok regne med at der bliver snuppet nogle! Jeg har også hørt om kampfisk som blev ved med at nappe voksne rejer til de døde af stress , der var vist nogle der overlevede på grund af en masse gemmesteder, men de kom ikke frem, da akvairet skulle lukkes ned blev der trods alt fundet en masse rejer og yngel, men hvad er pointen i det hvis man ikke får dem at se?

Så pointen er at det er en satsning og mna nok bør have et kar uden rejer på plads for en sikkerhedsskyld!

Puha jeg snakker og snakker…

Jag var hos doktorn i dag med mina värkande axlar och på hemvägen slank jag in i zooaffären för att kolla in den där vita hannen med de röda prickarna, men han var naturligtvist inte kvar:(, stod länge och tittade på de hannar de hade av Crowntail och tillslut så åkte en blå hanne och 2 tillhörande honor med hem, hur gick det till tro:shock::shock::shock::lol::lol:!!! Dom får in nya fiskar på torsdagarna så jag ska ringa på torsdag eftermiddag och höra om de fått in flera Crowntail och har de det så åker jag dit på en gång och kolar om det finns någon extravagant hanne med:D!!
Vad blir det om man sätter i hop en Crowntail med en vanlig hona?, dom har en hona där som påminner lite om pappan till dina bebisar fast hon är något mörkare kanske, jag blev förtjust i henne, en stor kraftig hona är hon, men om det bara blir vanliga hannar så är det ju kanske ingen idé att ta hem henne:?

Min blå hanne har försökt att käka upp stora Amanoräkor och även posthornssnäckor och så terroriserar han guppyna som bor i karet, jag ska åka och köpa ett eget kar till honom i morgon på Hornbash, hans honor bor hos mina små Vampyrkrabbor, dom gör inte fiskarna något, det går 2 guppyn i det karet redan:D!!