Jeg ville lige lave en lille tråd som jeg vil opdatere med billeder af mine kampfisk!
Jeg kommer til at ligge billeder ind af alle de fisk jeg har herhjemme, jeg vil nok også opdatere lidt med mine kuld og når jeg sætter en han og en hun sammen til leg.
Jeg håber i vil nyde billederne, for jeg elsker at tage dem og at vise dem frem!
Jeg vil ligge stille og roligt ud med at vise jer lidt billeder af Mr. Splendens. Han er en af mine nyere hanner.
Jeg fik ham gratis for nogle måneder siden, sammen med to andre hanner af en mand i danmark som impoterer kampfisk fra thailand. Grinden til at de var gratis var fordi at deres finner var helt slidt af. Så nu får i nogle billeder af ham fra start til nu, så kan i se hvor meget han har forandret sig!
Han er måske min favorit af kampfiskene fordi han bare er så sød! Han er måske ikke min flotteste, men han er så sød og forsigtig, der er ikke meget kamp over ham når han går og hygger sig på sine 102l alene fisk med snegle og rejer.
Efter en uge, han gik i denne boks for at gå i karentæne 2 uger. Jeg ville jo helst ikke have sygdomme i mine akvarier. Han har planter, men man kan bare ikke lige se det på billederne
Disse billeder er taget for blot et par dage siden, jeg tror ikkke han får merre hale tilbage nu men den er også næsten helt udvokset. OG sikke meget farve han har fået siden 1 billede;)
Ja mere plads, men det er også lige så meget vandkvaliteten som gør det, det svært at bevare en rigtig god vandkvalitet på så lidt plads som kampfisk også er kendt for at gå på. Men på de nye 100l med en fluval 205spandpumpe er det tip top vandkvalitet og man ser bare hvordan han trives!
Hov. Jeg har forresten fået en hjemmeside, det min søde kæreste der har været igang med den, synes selv han har gjort et rigtig flot arbejde med den. Kig ind hvis i vil se!
Gillar den där skira halvgenomskinliga hannen bäst även om alla dina kampfiskar är vackra Katja:thumbs:
De där små bebisarna fick man leta ett tag efter innan man såg dem, de är ju pyttesmå:shock::shock:!!!
Hehe ja, det kræver lidt træning at se de små prikker. Hver gang jeg har unger leder og leder jeg lige pludselig får man øje på én og så ser man bare 100 efter det!
Det kuld som er på billedet overlevede kun en enkelt kampfisk! Han hedder Børge og er min aller første baby kampfisk! Skal ligge nogle billeder op af ham senere!
Hoppas det går bättre denna gång och att fler överlever och växer upp:D!!
Hittar jag en sån där kamfisk som din ljusa så lär den slinka med hem från zooaffären:D!!
Hehe. Jeg har faktisk 2 sånne lyse Jeg har 50 unger som lige er blevet voksne til at gå hjemme og et kuld med 20 som stadig er små, så det er gået bedre siden;)
NU skal i se mine babyer! JEg er så stolt, synes selv de er helt fantastiske. Men seriøst jeg kan SLET ikke gennemskue hvilken farver de kommer til at få! Den bedste beskrivelse jeg kan gøre på de fleste er… NEON virkelig små neon pastel farvede sager som svømmer rundt, det er virkelig sådan at man ser dem vildt tydeligt når lyset er slukket! Jeg tror jeg beholder rigtig mange af det kuld selv, for tror der bliver noget at avle videre på, men nu må vi se! I skal i hvert fald have lov at nyde mine små stoltheder med mig!
Lidt flere billeder af mine små neonfarvede skønheder, billederne er kun et par dage ældre end de ældste billeder i sidste indlæg, men jeg synes man kan se hvor de vokser!
Jeg synes billederne med sneglen er meget godt for der kan man ligesom se at det ikke bare er nogle mærkelige indstillinger på kameraet jeg har leget med, men at de virkelig er specielle(det synes jeg jo, jeg har aldrig set kampfisk i lignende farver)… Bliver vildt spændene at se hvordan de ser ud som voksne