Insåg att jag inte

har skrivit något här trots att jag är en av de första som registrerade mig här som den 9:e medlemen 25 sep 2007

Ja jag heter Patrik är 36 eller 37 snarare snart.
har hållit på med akvarier själv snart i 5 år men är uppvuxen med ett 920 liters akvarium :slight_smile: farsans hobby då.
Hade som mest 5 st igång hemma sen en liten olycka i köket (ett mindre) en arg sambo för att jag ockuperade klädkammaren(två mindre) sen köptes det stora klösträd till katterna(ännu ett rök) har kvar mitt 420 liters akvarium…sen har jag satt upp två av de som rök hemma på jobbet, jobbar på ett äldreboende och det blev väldigt uppskattat.

räkor har jag haft i 3 år med ett uppehåll nu det senaste året då jag först drabbades av ett sprucket akvarium i köket och 2 månader senare så krachade alla möjliga värden jag kunde ha i akvariumet med alla räkor och snäckor vilket resulterade i ett stendött akvarium väldigt snabbt.

Har idag startat upp ett litet akvarium där det ska i en del räkor…man blir aldrig fri från suget av att ha räkor när man en gång börjat :slight_smile:

Hej och välkomen till oss, fast du varit medlem några år, du är inte ensam om att ha glömt denna tråd, vi är ett gäng som upptäckt tråden sent :lol: :lol: !!!
Kul att du är tillbaks till räkträsket igen efter alla missöden du råkat ut för :smiley: :smiley: !!!

Tjoo! :slight_smile:

Välkommen! Eller vad man ska säga…

ja du va ju helt klart här en bra bit innan mig och hållit på länge en eloge för det :wink:

Men får väl ändå hälsa dig välkommen tillbaka och lycka till min omstarten =))

Man får väl säga välkommen tillbaka :slight_smile: Men det är ju som man säger, har man väl kommit i träsket går det inte komma därifrån.

lägger till lite i min presentation :smiley:

antalet djur vi har e lite svårt att uppskatta med min räkling bomb men har 2 akvarium sen 6 st vuxna katter( 5 norska skogisar och en ragdoll) och 2 kattungar norska skogskatter det med,har båda föräldrarna här, sambon har en liten uppfödning på nfo…den som vill kan ju kika.
http://www.sillyzones.com/

Välkommen tillbaka el va man ska säga, hoppas de funkar denna gång. Alltid kul o läsa presentationer :smiley:

jaaaaa… välkommen…

Tackar för presentationen, o välkommen hit :!:

“Välkommen hit” eller nåt o sen ville jag bara säga SÖTA KATTER… vill ha…
fast det räcker bra med 3 st perser…
Mvh Pia

Bättre sent än aldrig :wink:
Välkommen :smiley:
Jasså det är din sambo som är sillyzone då har ni ju super söta katter hemma :slight_smile:

Japp det är hon.
Vet du vem hon är?

När jag bodde i skåne gick jag en webbdesigner kurs varpå en annan skogkatts uppfödare också gick då skulle hon tydligen köpa en katt från er. Sen är jag ju lite katt tokig själv så då blir det man tittar lite till :wink:
Är lite svag för birmor och maine coon så vi hade en sån blandning innan, nu är det bara 3 bondkatter i hemmet.

vem var det om man får vara lite nyfiken…om du minns…eller var det var för katt

Hon hade inte fått sitt uppfödarnamn godkänt än när vi gick kursen men hon bodde då i Hässleholms området, har för mig hon planerade att flytta till Helsingborg. Har för mig det var en liten hona som hon väntade från er en ganska ljus

ja du undra vem det kan vara…du minns inte vad hon hette…Åsa kanske

Kommer inte alls ihåg vad hon hette tyvärr. :frowning: Fina kissar har ni iaf :slight_smile:

ja det är ingen fara…
ja jag tackar,de är fina och väldigt sociala…ska i början av september köra ner till Borås för att hämta hem en ny liten hona… :slight_smile:

jaha!? så fler katter går bra, men inte fler kar!? tycker du ska omförhandla med regeringen :wink: :hehe: