Men Ice …han använder ju bara hjärnan…först får hon en kisse till, sen får han ett nytt stort kar som kissarna kan studera i timmar ![]()
Ja skogisar är ju sociala …pratar era mycket? kompisens skogis pratar massor
ja de pratar på en del…vi har en som pratar otroligt så fort man pratar med honom, en väldigt speciell katt det,jag brukar knuffa honom över hela vardags rums golvet när han ligger, har testat med andra här men de sticker efter en gång,men han nä då han kommer tillbaka och lägger sig för en tur till…
ahaa
ja den vägen går ju åxå gå
skogisar e fina katter. vi har en honkatt. hälften perser hälften bondkatt. otroligt social pratar nästan lika mycke som sonen och går inte långt från hemmet
hon har utseende som en perser men teckning som en bondkatt ![]()
hihi katthockey ![]()
Ja då är det nog en egenskap som är vanlig hos skogisar för hon har en som du skriver pratar hela tiden med henne frågar hon om han vill ha mat så svarar han haha.
har som sagt en liten plan,
vill ha ett lite större akvarium till mina räkor än det jag har…tror inte jag lyckas få in fler men att byta ut ett ska bara gå,skulle vara trevligt med ett mellan 30 o 60 liter i stället för det på 20 jag har nu till de.
har som sagt en liten plan,
vill ha ett lite större akvarium till mina räkor än det jag har…tror inte jag lyckas få in fler men att byta ut ett ska bara gå,skulle vara trevligt med ett mellan 30 o 60 liter i stället för det på 20 jag har nu till de.[/quote]
ja jag tänkte väl det
ja men ta ett på 60L direkt då för dom förökar ju sig kan du ha som ursäkt
:thumbs:
kan bara hålla med…
Vi har 4st på 56L i vårt rack…
Och de är i perfekt storlek… lätta att överskåda och det får plats med lite i det också… ![]()