jag tror att det går att skicka dom aldeles utmärkt… om du har 2 superrot att sälja med båda kön så hojta till
Att skicka 4 cm stora, känsliga malar med posten gör jag inte.
Guppys och yngel av diverse sorter kan jag övertygas kan gå. Men icke att jag skickar mina små pluttar till döden ![]()
Fixade en liten videosnutt av de små liven:
Ynglen ser lite väl gula ut… kanske beror det på att de fortfarande livnär sig mest på sin gulsäck…
Här e en bild på en av föräldrarna, så kan man se skillnaden…
Vilken stilig en!
Tackar så mycket! Fixade en liten filmsnutt på en av dem pga ditt inlägg… ![]()
Snygga är dom Frank:thumbs:
Man tackar & bockar! ![]()
Fast det är mina röd-svarta med;):thumbs:
synd att du ej vågar skicka …
Såg att du har 243km till mig… det är ju i alla fall köravstånd… ![]()
Vi har haft besök av en del Redbee:are… några passar på att åka en bit till när de har handlat i Ullared osv.
Till Dynamitella är det ca 10mil till, ev värt den extra sträckan om man samtidigt passar på att boka in besök hos odlare.
Har du en tråd med dem el, några bilder??? :beg:
Noooop, tyvärr Frank men jag kan se om jag har några bra foton på de könsmogna jag har:D
Jag har även albino och guld plus mina L100:D
Var bor du Frank ? ![]()
Trodde jag alla visste… :lol:
Södra Småland, Markaryd, vid E4:an.
“Maakkaaryyyyyd” !!! :lol::lol: Metropolen i Smaulann…Kul ! Kanske svänger förbi en dag.
Hej har en fråga till dig dynamitella om du fortfarande har dom röda malarna kvar, Så skulle jag vilja köpa dom bor ju närma dig.![]()
Det är ju Frank som har dessa röda ancistrusar det är hans tråd;)
Frank vår egna malguru, kul att du lyckades med dom ![]()
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Frank vad matar du dina röda malar med?, jag vet att guld tappar färgen bleknar och även de rödsvarta försvinner den röda färgen på:scratch:
Något slags färgfoder?, men då är ju färgen så att säja “fejkad” alltså inte naturlig vilket jag tycker det borde vara, hur ser en röd ut utan färgförstärkande foder:)?