Efterlysning av medlemmar!

Välkommen tillbaka!

I stort sett har det dykt upp fler olika mutationer men fortfarande tycks det inte finnas nåt färdigt recept för det perfekta vattnet.

Själv lutar jag åt att inse att ett räkakvarium inte nödvändigtvis ska ha de extremvärden de flesta menar är rätt värden. Utan ett välfungerande akvarium som man periodvis sätter till “lekvatten” om de inte blir gravida, jag tror på större överlevnad och färre kraschar på det sättet.

Kul att du är tillbaka!

Nu skall jag satsa igen. Har alltid gillat koi kapar med rena japanska kvaliteter. Och nu när räkorna snart går om i diversitet så skall jag fylla mina kar med färg. Säg till om ni korsar fram nått som ser ut som showa & sanke (koi)

Helt klart är det så och det är många forum som får lägga ner till och med på grund av grupperna på Facebook och det är synd för det finns ju så mycket mera matnyttig information på forumen.

Det är synd att utvecklingen har gått mot att Facebook tar över allt mer. Speciellt för oss som inte gillar dessa monstersajter.För många har det visst blivit ett egenvärde i att synas på Facebokk, Twitter och Instagram oavsett deras intressen, vilket många inte har. De ska bara synas. Tror och hoppas att det är en övergående fluga.

Hej alla räkoholikar här! Jag vill ge en jätteeloge till alla som skrivit här genom åren! Har bara haft CR o körsbär sen 1/2 år tillbaka men plöjt säkert hundratal trådar här o lärt mig enormt mycket som jag inte hade kunnat finna nån annanstans. Som nyfrälst är det rena himmelriket att ha så mycket att ösa ur :beg: Det enda jag har haft lite svårt med är det rent tekniska då sidan är så omfattande o jag är “sopdålig” på datorkunskap :cry: Tänkt att det kanske finns fler av den anledningen som många väljer fb, där man typ bara är två knappklick bort o det är synd.(o jag är inget fan av fb själv) Har iallfall tackvare er sålt mitt första gäng av CR räklingar o har fyra kullar som nyss fötts :slight_smile: det är så kul med dessa räkor att man blir rent larvig :smiley: Glad Påsk på er!

Jag är här och läser titt som tätt är dock inte lika aktiv med att skriva! :slight_smile: