Efterlysning av medlemmar!

Jag själv har under stundom inte varit så aktiv här på forumet och det går lite upp och ner med deltagandet.
Men nu undrar jag var många gamla eldsjälar tagit vägen för jag ser de sällan bland trådarna här på ReBee.:frowning:

Är det något jag missat med nya forum som lockar eller är det andra orsaker till detta.
Jag minns att i skolan var man tvungen och ha en lapp hemifrån för att styrka ett giltigt frånvaro.:scratch:

Hehe, ja det borde vara så här med. Jag vet att Facebookgruppen “Räkor Sverige” har en del aktivitet men tror tyvärr att en del fallit ifrån pga av tappat intresse.

Jag själv har varit dålig på att uppdatera med nya artiklar och andra nyheter med. Ska ta mig i kragen nu när jag är sjukskriven för ryggen och knåpa ihop en artikel om grunderna i räkodling och en som jag börjat på som handlar om

“vägen till pinto”

Du är ju för go! :mrgreen:
Tror att det är intresset som fallerar. Akvaristik är ju tyvärr en hobby som många tröttnar på efter ett tag.

Japp det är nog så ja tyvärr, men några finns ju kvar ju vi 3 i alla fall:thumbs:

Jag är kvar också! Dock är jag långt ifrån aktiv när det gäller inlägg själv men tycker det är kul att se andras idéer och räkor! :stuck_out_tongue:

Nice! Och du har varit medlem länge med. :smiley:
Nej man måste ju inte posta inlägg för att räknas som aktiv tycker jag, och kul att du dök upp såhär och visade dig. :thumbs:

Kul när man ser att nån mer bor i närheten när det är mindre städer :slight_smile:

Jag finns kvar :slight_smile: Men jag har så lite tid :oops:

Jag finns också kvar :slight_smile: även om jag inte är så aktiv så tittar jag in ett par gånger om dagen och läser lite inlägg.
Med vänlig hälsning Mattias

jag har vart inne kollar många år faktiskt hade ett konto med men skrev aldrig nåt till nån tills några månader tillbaka tänkte ja logga in efter några år frånvaro kunde ja inte logga in hade glömt lösen & namn & vilken hotmail ja hade blanda ihop dom bara alla andra forums så ja gjorde ett nytt konto =)

Syfte med min lilla “provokation” fungerar faktiskt :oops: och det är trevligt att höra ifrån er. Fortfarande saknar jag en del “gamla” räkfantaster men de kommer kanske att ge sig till känna framöver.

Jag menar, att det på inga villkor ska vara ett tvång att alltid vara aktiv, men jag tror att många behöver stöd, tips och erfarenheter, inte minst jag själv. Dessutom befrämjar det kamratskapen som vi alla behöver i en allt mera stressig tillvaro.

Jag följer forumet dagligen, men har inte så mycket att säga. Fn har jag bara en burk med crystalräkor.

Ja vi får hoppas de riktigt gamla rävarna hittar in också, tex Peter Haack, Johnny Wong och Raeker :slight_smile:

Jodå jag e här men hinner inte med allt, hinner inte ens vara på Plantswap.

Men visst lurkar man in här o räkor har jag dock så fick jag bakslag, men nu ser det ok ut o kanske kommer jag in mer nu under vintern.

Var rädd om er, ni är värdefulla.

/Peter

Det är svårt med tiden, då är forumet det som räknas bort först. Men jag tror att många ändå besöker hyfsat regelbundet.

Hahaha, din lilla provokation funkar ju faktiskt väldigt bra ju:thumbs::thumbs:

Skönt att höra att du är här iaf. :smiley:

Jag är också med på taget fast jag jag skäms med det jag har idag med tanke vad som fin där ute att få tag på

Vet inte om jag räk-nas som en av gamlingarna direkt…men jag är inne o läser var och varannan dag i alla fall. Håller på att separerar och flyttar om ca en månad, stängde ner mitt nästsista kar häromdagen, men har ett 30-liters kar kvar med Crystals som tuffar på :smiley: När tiden och orken kommer tillbaka så tror jag att jag blir mer aktiv igen!

Vi Redbeeare ger inte upp :slight_smile: