EBI SHOP Räkchampionat SWEDEN 2014

Du kan se sidan på http://www.redbee.se/content.php/154-EBI-SHOP-Räkchampionat-SWEDEN-2014

[QUOTE=;][/QUOTE]
Tjohoo vad skoj, det måste man ju vara med på och ställa ut lite räkor!
Bra initiativ Janne och Andreas, det här ser man fram emot till våren :slight_smile:

Åå vad kul :thumbs:

Önskade bara att jag hade bott lite nämare… Hoppas jag kan ta mig dit och hjälper isf gärna till!!

Vi ska se till att det också går att skicka ner sina räkor om man vill deltaga. Man behöver inte vara på plats själv om man har lång väg och inte kan ta sig ner.

Detta blir ju kalas att det blir tävling här hemma.:thumbs: Nu får i odla för fulla muggar!:smiley:

Underbart! Jag kommer att försöka få med lite räkor här och kanske också ett akvarium. Och att hänga på själva mässan (och kanske också göra lite nytta) kan det säkert bli. Vi hörs mer om detta Janne och Andreas!

[QUOTE=;][/QUOTE]
:thumbs:Kanonbra att ni fixade så att det blir av :smiley: Jag hjälper gärna till, både med planering och genomförande. Detta är bara för roligt för att missa;) Hör av er.

[QUOTE=;][/QUOTE]
Det blir ju jätte kul!!!:D:thumbs::thumbs:

Kul om man kan ta sej dit bara, men det lär ju komma massor av bilder här när det varit:D!

[QUOTE=;][/QUOTE]
Yay ! :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

Ska höra med Aqua Tropica om de vill sponsra några priser :slight_smile:
Pimp your Shrimp ska självklart också sponsra !
Janne, om du behöver email addresses till Dennerles chef, jag kan fixa det. Kan också kolla med Chris om han kan tänker sig sponsra poster och t-shirts osv.

Hör gärna med Aqua Tropica, kalas om du vill sponsra med lite priser också.

Chris träffar jag till helgen så jag tar det med honom på plats :). Ang Dennerle har jag de adresserna redan.

[QUOTE=;][/QUOTE]
Toppen Janne ! :beg:
Ska höra med de andra Crustahunter om vi hitta flera sponsorer. Blir det också international ?

[QUOTE=;][/QUOTE]
Undrar var man hittar ngn kontakt på NDSS för att eventuellt sponsra eller ha en försäljningsmonter? :? Jag kanske är blind, men gick igenom där en del.

[QUOTE=;][/QUOTE]
Jag tror inte vi ska gå ut för hårt internationellt så här första året. Som det känns är det nog max 20-30 kar vi klarar av att hantera. PMa till Andreas Keller här på forumet han har koll på bordsbokningen.

Tjena Jonas, så fort vi fått kontrakten klara så kommer jag till dig. Vi behöver någon som säljer fina växter!

[QUOTE=;][/QUOTE]
Är också interesserat av ett bord :slight_smile:

Nu händer det grejer minsan! Kanon kul och ni kan räkna med hjälp från mig.

Skickat från min GT-P5110 via Tapatalk 2

Låter bra det Andreas.

Kalas Daniel!

Vi behöver hjälp, speciellt datorkunniga :slight_smile:

Vi ses snart :wink:

[QUOTE=;][/QUOTE]
Yaay! Grymt bra att ni fick till det Janne och Andreas!

Och även jag kan som sagt hjälpa till i planeringsstadiet beroende på vad som behövs göras! :slight_smile: