Vad menar du med det? :evil:
Jättekul! Ska försöka få dig nära räkutställningen, i närheten av Ebishop så vi är samlade.
Även privatpersoner kommer att kunna boka bord och sälja! Mer om detta senaste nästa vecka!
Hahaha, du lär ha fullt upp med dina “spättor” och den tävlingen. Jag som jobbar för den “riktiga tävlingen” kommer
behöva lite datorhjälp ![]()
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs: Perfekt!
När jag är tillbaks från italien i nästa vecka så kommer jag ta tag i lite mer vad som behöver förberedas.
Shrimpzone är också intresserad av ett bord ![]()
Shit vad roligt håller tummarna, tyvärr kan inte jag bidra med nåt, men jag tycker att det blir väldigt roligt att vi kan också vara med :lol:
Vi ses imorgon Janne och Daniel ![]()
[QUOTE=;][/QUOTE]
Nu ligger räkshampionatet ute på Facebook med, jag addade alla mina Facebookvänner och den 3:e personen att meddela att han kanske kommer är DILWYN TNG “MR SILANE” him self från Taiwan. Så nu behöver vi bara styra upp resten med ![]()
[QUOTE=;][/QUOTE]
Fantastiskt kul! Var någonstans exakt kommer ni att hålla hus?
Jag hjälper gärna till Janne och Andreas och har redan tagit semester den 4:e
[QUOTE=;][/QUOTE]
Det här är ju verkligen superkul. :thumbs:
Hoppas man kan ta sig ner bara.
Vi får väll försöka samla ihop ett gäng och samåka ![]()
[QUOTE=;][/QUOTE]
när blir anmälnings stopp ?
15 Mars är det stopp. Men om någon vill komma in senare kan det ev ordnas. Men ju tidigare anmälan desto lättare kan vi planera.
[QUOTE=;][/QUOTE]
Kanon ![]()
[QUOTE=;][/QUOTE]
Finns det något ni behöver hjälp med så ställer jag gärna upp!
Perfekt!
Vi kommer behöva en del hjälp helt klart.
[QUOTE=;][/QUOTE]
Efter Nyår, eller rättare sagt efter jag kommer hem från Indien i mitten på Januari kommer vi gå ut hårt med reklam för tävlingen.
Ni som ska till Hannovermässan sista helgen i Januari får jättegärna lobba för deltagande i vår tävling. Vi skulle också vilja ha en eller 2 föredragshållare på engelska. Hittar ni någon bra i Tyskland så be dem gärna maila mig.
Vi kommer i Januari också ta upp anmälning för träff i min odlingslokal på fredagkvällen (4 April) inkl Vin, öl, läsk och tilltugg.
Såklart ska det också styras upp en del arbete också i Januari. Vem som kommer göra vad helt enkelt…
Kommer inte vara med och ställa ut och inte kunna hjälpa till tyvärr, men tänkte åka ned och titta ![]()
Är man trots de premisserna välkommen på träffen i odlingslokalen, Janne? ![]()
Om vår förening ska ned till Hannover (beror på deltagarantal) så kan de säkert dela ut flyers. Går det att få ngn pdf mailad till sig innan så kan de ju printas här, typ A5 storlek tänker jag.
Ok, jag skickar pdf när du vet om ni ska ner dit. Perfekt att lägga ut lite flyers bland räkburkarna.
I första hand blir träffen i min lokal för utställarna, Finns platser över kommer det även gå att besöka för andra intresserade. Men alla här på redbee som ska dit borde kunna stälks upp ned iaf ett akvarie ( 5 räkor). Att dom inte är perfekta spelar ingen roll