Namn: Aquantastic Länk:http://www.aquantastic.se Beskrivning: En ny svensk sajt som säljer det mesta inom tillbehör och foder.
Försäljning av bl.a Hikari, JBL, Mosura, Ebi Gold, Tropical, Nutrafin foder.
Även Eheim, Elite, AquaClear, Resun, Fluval, Sera, BtN m.fl.
Grattis till din sajt !! Var in och kollade och undrar över räkfodret, hur ska man veta vad som är vad och om det är fint eller grövre i konsistensen :? ??
Halloj! Ang. Glomat så är dom “byggsatsen” ifall man bygger en egen armatur eller liknande. Tändare mm sitter i en egen modul och ifrån dom går kabel vidare till dom hållare som lysröret sitter i. En demonstrerande bild:
Riktiga Glo armaturer finner du här: http://www.aquantastic.se/44-glo-t5-armaturer
och dessa har mått angivna. Men jag skulle uppskatta om du hittar något som inte stämmer eller idéer på förbättringar, att du meddelar dessa till mig så sidan blir bättre
Om du menar vad för lysrör som passar, så till 24w är det längder på 60cm.
Detta såg jag nu inte stod med i beskrivningen. Missen rättas till omgående!
Tack Peckoltia!
Tusen tack för feedbacken! Ska se över beskrivningarna på foder så det blir mer framstående om det är "pulver, flingor, pellets eller vad det nu kan vara! Skriver upp detta på min to-do list och åtgärdar omgående! :thumbs:
Halloj! Ang. Glomat så är dom “byggsatsen” ifall man bygger en egen armatur eller liknande. Tändare mm sitter i en egen modul och ifrån dom går kabel vidare till dom hållare som lysröret sitter i. En demonstrerande bild:
Riktiga Glo armaturer finner du här: http://www.aquantastic.se/44-glo-t5-armaturer
och dessa har mått angivna. Men jag skulle uppskatta om du hittar något som inte stämmer eller idéer på förbättringar, att du meddelar dessa till mig så sidan blir bättre
Om du menar vad för lysrör som passar, så till 24w är det längder på 60cm.
Detta såg jag nu inte stod med i beskrivningen. Missen rättas till omgående!
Tack Peckoltia!
Tusen tack för feedbacken! Ska se över beskrivningarna på foder så det blir mer framstående om det är "pulver, flingor, pellets eller vad det nu kan vara! Skriver upp detta på min to-do list och åtgärdar omgående! :thumbs:[/quote]
Jag kan mycket väl tänka mej att köpa räkkäk av dej !!!
Hej Anette,
Dom flesta varorna utom akvarium(med undantag för Fluval Edge samt 54L startpaket som jag kommer ha ett gäng hemma) kommer finnas i eget lager.
Jag får leveranser från 3 olika leverantörer ca 2 ggr i veckan per styck och
möjlighet till express om något skulle krisa. Just nu har jag garderat mig lite ang. leveranstiden vilket framgår på produktsidorna med en leveranstid på 2-7 dagar.
Har hittills hållt leverans från mig antingen samma dag eller dagen efter beroende på vilken tid ordern blivit lagd alternativt 2-3 dagar om varan ej finns i lager.
Jag tar bara hem från svenska grossister så att ev. väntetid blir så kort som möjligt.
Hoppas detta svarar på din fråga annars är du välkommen att höra av dig igen
Du Dragge, står fortfarande inte vad det är för foder och grovlek på Ebi Gold, alltså går det ju inte att beställa ! Det bör stå vad de olika är för något mer än att det är Ebi Gold och vad som står i stora bokstäver på flaskorna säger inget om man aldrig haft fodret förut
Ahaaa , nu såg jag, man måste klicka på mer information, den var så svag i färgen den texten så den såg jag inte förut !!
Jupp och i kväll ska jag ta och beställa 1 par burkar räkkäk tror jag, har redan fylt i alla upgifter så att jag kan logga in !! Hmm, där var lite grötit ja, kanske går att få till det lite bättre där också !!!
Annars har du ju fått till det kannonbra tycker jag !!!
Här har vi en liten grej till, det kunde vara fler möjligheter att betala på än bara Payson och postförskott, Pg eller Bg tex !!
Nu har jag i alla fall beställt mina 2 burkar räkkäk men jag vet inte om det bara är att fodra direkt ur burkarna, det står något om tillredning också :? :? :? ???
Vanlig förskottsbetalning kan jag erbjuda, dock stödjer Payson detta via att välja någon av bankerna som alternativ istället för kort. Då betalar du via din internetbank. Lurar på en fakturalösning på mindre ordrar också.
Men jag ska ta en titt på detta och se vad som kan göras