Aquantastic.se

måste tacka jag med…hämtade ut det idag då vi har för liten postlåda :O)
och för de extra spirulinawaffersarna…kan bara säga att mina gula och crystal gillade de skarpt…så tack igen. :O)

Bra hemsida :smiley:

Va bra att waffersen var uppskattade! :slight_smile: Toppen!

Tack så mycket, och en stor uppgradering är på G.
Skönt att ha en lokal webbserver att utveckla mot med :thumbs:

300:- i frakt för en påse BB! :shock:
Du bör kanske se över din sida Dragge…:wink:

Ser mycket bättre ut nu:D:D!!!

Det var fraktdelen av hemsidan som hade ballat ur när jag uppgraderade till senaste versionen. Det ska stämma bättre nu dock :slight_smile:

Uppskattar om fler ev. brister kommer fram så dom kan åtgärdas. :thumbs:

Tack så mycket Peckoltia! :slight_smile:

Uppdatering!

I och med att vi blivit ÅF åt bl.a. Akvarieteknik så kommer vi att fira detta med lite kampanjer och
en uppfräshning av webshoppen!

Väldigt snygg och bra sida!
Har dock önskemål att mer information på t.ex filter kommer…
Kollade b.la på Eheim Aquaball… och det är inte så mycket info…:frowning:
Har själv varit inne på Eheims tyska hemsida o kollat… och vet att dessa filter kan byggas om till lite av varje…
Mer info= mer sålda…

Grattis och kampanj lät ju kul. :smiley:

Får säga att jag var väldigt nöjd med min order jag la. Allt funkade perfekt o snabb leverans.

Har precis lagt en beställning hos er och måste bara berömma er för sidan. Jag har själv gjort en webbshop tidigare och vet hur svårt det är. Men, ni har verkligen lyckats!

/Billy

Tack för feedbacken! Ja tyvärr har informationen varit lite bristfällig på en del produkter, men det blir det ändring av nu här i kommande uppfräschningen. Håll ut lite till bara :slight_smile:

Tack Anette!

Tack så mycket Billy! Och bättre ska de blir! :thumbs: Ps. Du har e-mail :slight_smile:

Ny design, mer information och mycket mer tillbehör och foder!

Vi erbjuder nu också betalning mot faktura och/eller delbetalning i samarbete med Klarna/Kreditor. :thumbs:

Fraktfritt vid beställning över 1500.-

Mer produkter på G in :slight_smile:

varför har inte jag tillgång till eller kan se några varor när jag har loggat in?
varulistan till vänster försvinner, och jag kan inte komma åt några varor som finns uner “hem”

"
Där är 1 fel :

[ol]
[li]Du har inte åtkomst till denna produkt"[/li][/ol]

???

Var inne nu och kolla läget bara! Och till min stora förvåning har ni fått in dom nya Linea CUP växterna!!! STORT TACK! Och andra växter också :slight_smile: Gillar’t

!Nu blir det att köpa stort!

Super butik!!! Rekommenderar hur start som helst! Snabba leveranser, billiga saker, billig frakt och han som äger sidan är super sjyst och hjälper till om det skulel vara nått tokigt! Snabb att svara på mejl är han också! har beställ ett innerfilter där ifrån lite dropptester och idag beställde jag lite växter och lite andra små saker :smiley:

Gjorde beställningen “2011-06-20”. Men fortfarande inte fått något besked om att det har skickats.

Beställt tidigare från Aquantastic.se och då har det gått hur bra som helst.

Någons som vet hur man kommer kontakt med ägaren? Har försökt med deras mejl formulär men det verkar inte finnas någon som svarar på dom mejlen. Skickat två gånger med några dagars mellanrum.

Det kan vara så att han är på semester som äger företaget… Och därför inte svarar på ditt mejl… Det har vart så när jag inte fått något svar på ett mejl att han inte vart hemma. Det kan ju vara därför du inte fått varorna heller eller så är det så att han inte har alla saker du beställt hemma och han skickar ditt paket när allt kommit in till lagret… se har det var för mig också :smiley:

Så är det säkert. Men tycker han borde iallafall skriva det på hemsidan om han är på semester.
Bara att vänta och se :wink: