Arek, jag är skeptisk till det, men du kan ha rätt…
Lite annat om loppisen, Potentiella köpare kan ju använda tråden till att berätta vad de är intresserade av att köpa och säljare kan gärna berätta vad de tänker sälja. Det kan både köpare och säljare ha glädje av. Corydoras hastatus skulle t ex intressera mig, om någon vill sälja.
Tänk även på att ta med kontanter och då gärna inte bara femhundringar.
Det brukar finnas lite burkar av varierande kvalitet. Vi får se vad som dyker upp helt enkelt.
Jag tror jag tar med mig 3-5 påsar cr cb av bra kvalitet till bra pris för att sponsra min förening lite. Det är en blandning av prl taiwanbee gener och vanliga.
Daniel: råkade köpa ett på blocket idag. men man vet ju aldrig. Kanske kan klämma in en burk till… Spännande att se dina räkor. Hittade en av mina död idag. Hoppas det inte är nåt knas däri. Hur många kommer du ha i varje post?
Jag kommer vara billig. Inte riktigt bestämt mig men kanske 6st a 120 kr påsen, billigare än Bromma zoo du får själv bedöma kvalitén…
PS visserligen mina “utsorterade” men tror de flesta skulle vara rätt nöjda med dessa räkor. Jag säljer i stort sätt inga av mina bättre, jag menar då har jag ju inte kvar dem
Precis varit där. VÄLDIGT mycket folk, kul!
HAF har bra rutin, tack för eventet!
Två växter och räkor blev det.
Och en ny bekantskap.
Det enda som är tråkigt är passivt aggressiva besökare som säger till varandra hur otrevliga de som knuffar dem är. Håller delvis med, men alla gör det inte med flit. En del blir pressade från annat håll och kanske inte har kroppsvikt att stå emot.
Kul med fiskrelaterat event, passa på att njut och visa tolerans
Jasså du… Hehe :hehe:
Skämt åsido. Det kan vara svårt att avgöra i en bubblig påse, rädda räkor visar sig inte från sin bästa sida. Vore kul med “ungefärlig gradering”, säger mer än “bra kvalite”. Hoppas du inte tar illa upp.
Skratt. Med andra ord hade du bara 24 “dåliga” i hela karet? Bold words, my friend
Kul när man är så nöjd! Får se hur några av dem klarar sig hos mig.