wannabe

När jag får för mig nått så säger frugan att jag inte är klok, det kanske stämmer…
jag hade mina första akvarium som liten grabb,vanliga fiskar som molly ,svärdbärare och guppys.fiskade upp en kräfta i mälaren vid smedslätten som åt upp alla fiskarna innan den dog.började om med saltvatten och var nere på srilanka och fångade mina egna fiskar. Importerade tillsammans med en kompis och sålde.
sen kom en ny era .flyttade till villa och där fanns inte akvarium med i planerna,
Flera år senare efter många lystna blickar såg ja ett nanoakvarium…såld igen… nu har jag 5 burkar igång testar lite av varje.
en med ett par bettor en med microfiskar ett som bara är också nu 2 med räkor.
ju mera jag håller på så blir räkorna och galaxyrasbororna mera intressanta.
de va de om mig. ska bara redigera bilderna så kommer foton på mina burkar…
jag upplever redbee som ett jättebra forum för att få svar på de frågor som dyker upp …

Välkommen hit Christerd;)
Trevlig presentation:thumbs:

Ja välkommen till oss i träsket:thumbs::D!!

Så här ser senaste skapelsen ut, har lite problem med storleken på bilderna men man lär sig väl :o

Välkommen! Snyggt kar!:thumbs:

Varmt välkommen hit!

Välkommen till Redbee.

Välkommen och ett tips är att du öppnar bilden i vanliga paint och ändrar det högsta antalet bildpunkter till 800 så ska det fungera. :wink:

Här kommer några bilder till, har några bilder till på en räka som jag vore tacksam om någon kan säga mig vilken art det är:lol:

Välkommern till räkstaden heheh :slight_smile:

Välkommen till ett bra forum…
Lycka till…:thumbs:

Välkommen hit… snuggt kar.
Ser ut som du har en del olika räkor…
Är det Amano på 2dra fotot?? Har själv 3 , men är inte så haj på dem…
Mvh PIa

Tackar . Ja det är Amano, Jag har 4 till som är flera år gamla, då får dom en mörkare färg

Tack alla som hälsar välkommen, det känns redan hemtamt här :smiley:

Då sällar jag mig till skaran…

Välkommen…

Mycket trevligt kar du visade upp där! Välkommen hit också =) Säger jag som är ganska ny själv :roll: