Vad håller dom på med må ni tro?

Mina räkor gillar att klättra på sillikon fogen. Dem klättrar där mitt innerfilter sprutar så det blir mycket motstånd :wink: Men vad gör dem? Ibland är det bara 1 som klättrar men ibland 6 stycken :stuck_out_tongue:

försöker rymma…:?
tror jag på…

Haha ja det ser faktiskt nästan ut så fast när dom väl är högst upp simmar dom ner igen och börjar om :stuck_out_tongue:

Någon annan som har en liten fundering? :roll:

Gillar dom strömt vatten? Någon lek i strömt vatten kanske?

Dom leker Följa John:lol::lol:!!!

Haha Ja följa john! Dom verkar inte tröttna på det för dom håller fortfarande på:)

Dom kanske har kombinerat Följa John med ett motstånd så att det blir ett slags gym samtidigt:lol::lol:!!

Du är allt påhittig du Peckoltia! :thumbs::thumbs:

Japp, jag brukar vara det när andan sätter till:lol::lol:!!!

Det är bra det! :wink:

Motion a la hamsterhjul? :thumbs:

Haha ja det var också en bra gissning!!! :slight_smile: :thumbs:

He, he, rakt hamsterhjul då va:lol::lol:!!! Dom kanske lotsas att dom åker rulltrappa:lol::lol:???

Nnjae, rakt och rakt. De började ju om underifrån igen, så lite halvcirkelformat så där…

“Okey” då halvrunt hamsterhjul, ser kul ut när de knallar på rad där:D!!
Hörudu chrippe, kan du inte filma dem och sätta till ljud till det, skulle vara häftigt:D??

+1, film vill vi ha!

(fast jag sitter och stirrar fånigt på mina och tycker de är sjukt söta när de bara simmar. Tror jag blivit räkförälskad minsann)

Det är mycket lätt att halka ner i räkträsket och fastna Jina, och så blir det bara att man vill ha fler och fler sorter liksom och karen förökar sej själva:lol::lol::lol:!!!

“Nu ska vi ut på rövartåg,
ja vi ska ut och röva,
men bara sånt vi kommer åt,
och sånt vi kan behöva”

Haha, det är iaf det intrycket jag får. :stuck_out_tongue: Märkligt gulligt beteende, men jag är inte helt säker på att du vågar vända dom ryggen. :wink:

Haha Självklart ska det filmas nästa gång dom är på klättring! Men vad för ljud ville du ha peckoltia?

Janthina! Kul ramsa där!!! :wink: