TILLBAKA !!

Hahaha…När ni trodde att NI blivit av med mig,kommer jag tillbaka som ett ogräs ! :twisted:
Är den tiden på året som jag har mest att göra (Förutom att ta hand om mina räkor…) Som de allra flesta som har hus…Dessutom ska ju hojjen ut,den gamle Fårrrden,vill oxå ut å rastas,tantens hojj,mopparna…gräsmattan (1600 kvm) landen,maskrosorna,tistlar som ska hunsas…mm mm mm mm mm :roll:

Grillen…visst faen,den blev ju aldrig rengjord i höstas,fyfasen vad har jag kremerat i den ? :oops: Ja,ni ser bilden va? :evilgrin:

Men misströsta inte,“The Master” is back !! :smiley: :smiley: Har givetvis vart inne å kollat till er emellanåt,men inte varit särskilt aktiv pga. ovanstående…Har lite projekt på G,som jag vill visa er,lite senare i sommar… :mrgreen:

Ha en riktigt skön sommar nu,å sitt inte bara å glo in i era akvarium.....

Haloj :smiley: !!! Det har varit lite tomt då din friska fläkt fattats på forumet :lol: :lol: !!!
Jag är glad att jag bara har balkongerna att ta reda på förutom räkorna och Anton min katt :smiley: :smiley: !! Hoppas du skriver några rader då och då i alla fall och inte bara rastar hojar, bilar, tanten m.m :lol: :lol: !!!

då är det väl bara att du börjar skriva igen då =) och hoppas du med får en bra sommar :wink:

:slight_smile: kul att du inte gett upp skreakalle!
Jag känner så väl igen dig, själv håller jag på att bygga hus och det går någon timme till det då jag gör det mesta själv.
Prio 2 förutom familjen är så klart alla akvarierna, de tar en hel del tid. Prio 3 blir att kolla in här så klart och skriva lite då och då.
Hoppas ni ursäktar mig med för jag inte är superaktiv just nu.

Ojj ! Och fy ! Gör Du allt själv ? Hur gammal ska du bli innan du e färdig ? :wink: Håller på med mitt garage,tycker att det blir -“aldrig”- färdigt…Har iofs små barn som tar mycket tid,men det måste de små få göra ! Ta tid allså !

Välkommen tillbaks!! Glöm inte bort att ta det lugnt också… bara att skriva in på “att göra listan”!! s

Tack Patrik ! Visst är det så,man måste ta tillvara på de små stunderna i livet oxå !

Ska se om jag inte kan posta ngr. bilder på objekten med ! :slight_smile:

Ta det lugnt :shock: , vad är det för något :smiley: !!

“Ta det lugnt” borde stå tatuerat i pannan på de flesta! :wink:

Skreakalle, kul att höra från “The beerking” :slight_smile: glöm inte att ha en välkyld Carlsberg vid grillen, så att du har nåt att släcka bränt kött med :wink:

Håller själv inte varit särskilt aktiv här på redbee, då jobbet stjäl en stor del av min fritid. Sedan har hus, bil och vovve inhandlats på kort tid så nu blir det snart svenssonliv som står på hela schemat :slight_smile:

Hoppas att ni alla får den sommar ni förtjärna oavsett väder :slight_smile: