Tigerräkor, orange eye

tigerräkor OE är slut

Har bytt stam till blueberry tiger

Hej !

Tack för räkorna och för ett föredömligt bemötande. Det blev lite galet med bankens system men det löste sig fint tillslut. Jag har längtat efter Blonda tigrar ett stycke tid nu för framtida projekt :slight_smile:
Bra packat & postens skicka lätt är ju suveränt !

gott att höra att dem klarat sig till Skåne också.

Lyckatill och tack.

H.

Ännu en skåning som fått ett gäng blonda tigrar till sin samling. Snabbt och lätt och bra fixat från kontakt till levernas.
Hoppas nu att dom kan fortplanta sig här nere också.

Tack Skåne för förtroendet, och lyckatill Bosse, trevliga små rackare detta som levererar nya räklingar ganska lätt.

H.

Tillfälligt slut på tigrarna nu, flera tidigast i mars.

H.

Har du slut på alla tigrar, även dom blå?

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Nej då , det finns tigrar. Bara att dem inte är födda ännu. Flera honor har burit rom en tid nu, Och det är väl snart dax att släppa dem.

H.

Däremot finns fina tigrar hos mig som längtar efter nytt hem ( :

:oops: Då gör du gott i att skapa en egen tråd och sälja dem därifrån.

H.

Har ett trettiotal nyfödda idag, som är klara om någon vecka.

H.

Det var ingenting riktat mot dig och din tråd och därmed ville jag absolut inte störa dina affärer…
Sorry…

Finns nu ett mindre antal blonda räkor att tillgå. drygt tio mm i storlek
skickas på måndag endast pga kommande helg.

H.

Slut för nu.
Det finns gott om nyfödda små räklingar, dessa blir leveransklara under april.

H.

Fina mossor och fina tigrar Tackar :slight_smile:

Mvh erik

Tack Erik.

Gottt o höra att ännu en leverans fungeratg klockrent.

Lyckatill med dem och trevlig påsk, (inga räkor denna påsk va, bara ägg)

H.

Sista blonda har gått för ett tag nu.
Men blå tigerräkor finns ännu ett tiotal kvar av.

H.

kan dom gå med andra räksorter?

jodå, det går bra. dem korsar sig dock med andra Caridina arter.

H.

vilka sorts tigrar har du eller e alla slut ???
:scratch: