Tävlingen Avgjort Grattis till ???

Nu är lottningen klar och 5 Taiwanbees går till ???

Se filmen och den spännande dragningen på Elevsupports kontor den 1 December 2013

//youtu.be/vi_1SXKC5Kg

Vinnaren kan pma mig för vidare information.
[b]
“Hej alla Redbeeare!!
Ville också passa på att att tacka tusen gånger om för era röster, er pepp och framförallt ert engagemang! Det har betytt massor att så många har tagit sig tiden att faktiskt gå in och rösta, tack… <3
Vinnaren i tävlingen " Årets mest företagsamma i Skåne” kommer att presenteras den 16/12 och jag lovar att meddela er. Jag vill dock ändå avsluta med att säga att själva nomineringen i sig är vinst nog för mig…
Keep on shrimping!! :wink:

Kram Tammy"[/b]

Pulsen låg på 180 när jag såg filmen, men det var inte jag. GRATTIS till vinnaren!

Attans, jag låg ju överst från början :wink: hihi

Stort grattis!

är det ingen som vågar uttala den vinnande medlemmen så får väl jag göra det då;)!

Grattis hmhmhm:thumbs::thumbs::thumbs:

Mer spännande om man måste kolla filmen :wink:

Stort grattis till dig som vann!! :smiley:

Fan så nice med filmen, Tammy och Janne! Det var faktiskt riktigt spännande, och jag såg mitt namn överst med. :mrgreen:
Kram på dig Tammy och jag hoppas du vinner. :heart:

stort GZ :smiley:

Jag får väl köpa mej några räkor till mej själv i julklapp Janne :D!

Grattis, eller jag menar tack så mycket! :mrgreen: Nu sabbade jag spänningen för resterande deltagare genom att surfa in här endast några timmar efter att lottningen lagts upp.
Hoppas det går riktigt bra för Tammy. Utbildning är det enda som kan säkra våra pensionspengar :stuck_out_tongue:

Stort Grattis!:thumbs:

Grattis JWS och jag håller tummarna för Tammy. :thumbs::thumbs::thumbs:

Ja stort grattis till dig!!

Ingen fara att du sabbade spänningen :slight_smile:

Igår hämtade jag ut ett paket med fem pigga taiwaner. Tack så mycket igen! :slight_smile:

Nice och grattis igen!

Spännande! Dessutom trevlig läsning om Tammy i dagens Sydsvenskan! Janne, hoppas du kan hälsa att det var trevlig läsning och att jag tycker det är starkt jobbat!

Ja verkligen spännande även om Tammy själv tar det med ro :slight_smile:

Jag hälsar henne :slight_smile:

Artikeln ligger här om någon vill kika på den.

[u]http://www.sydsvenskan.se/ekonomi/jag-ar-oradd-och-prestigelos/[/u]