Hej.
Är det någon som kan hjälpa mig med denna app.
Den vill inte registrera mig.
Hur kommer jag igång med den.
Snälla någon dom kan hjälp mig.
Mvh Camilla:roll:
ladda ner appen.
sök på redbee.se
skriv in användarnamn och lösenord
Färdigt!
Tack. ![]()
satt å pillade med detta för länge sedan… efteråt var det så lätt men när man satt där ville fan inget fungera!
Nä det vill det inte göra heller. Står att katalogen inte går att nås. Fattar inget. :?
Kör du iphone eller android? Hittar du redbee när du söker efter forum?
Den bara står och laddar hela tiden. Android kör jag. Samsung s3.
Jag går in på förstorings glaset och skriver redbee.se. men den vill inte hitta någe.:?
Testa bara redbee… Funkade för mig nör jag gjorde det för länge sedan!
Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2
Det står bara " katalogen är inte tillgänglig för tillfället, var god försök senare. "
Okok… Mitt sista tips blir att ominstalera appen och vänta om inde det funkar… Sorry att man inte är till mer hjälp
Tycker jag fått mycke hjälp ändå. Men ska testa att installera om.
Fn. Vilken J**a skit app. Har avinstallera och installera om 3 ggr nu. Och det funkar fortfarande inte.
Blir lite besviken när det inte funkar. Va ska jag ta mig till.?
Skumt. Funkar perfekt för mig… Har kört den på 2 olika samsung och en HTC mobil…
Det första jag kommer att tänka på är att du inte har Internet tillgängligt i Tapatalk. Se om du hittar nån inställning där du kan välja uppkopplingssätt.
Hittar inget om någon anslutning. Jag får lägga ner den appen så länge.
:beg: tack alla för hjälpen.
Uppskatta det verkligen. ![]()
Mvh Camilla
Hej. Nu har jag fått den att funka. Fick väldigt bra och mycke hjälp.
Men nu har jag en fråga. Ni som använder Tapatalk, kan man lägga in bilder via detta till sitt galleri?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Man kan lägga till bilder i ett forum från mobilens galleri direkt i appen. Jag gör det ofta. Du får frågan om du vill ladda upp bilderna via tapatalk eller forumet. Vet inte skillnaden men jag brukar välja att ladda upp på forumet direkt