Någon som vet något om den? T.ex. om den har ett eget latinskt namn ännu? Jag har dessutom lite svårt att förstå tyskan. Spontant trodde jag att det stod att den har mindre krav på vattnet än andra Sulawesi. Dock så stod det att den hade mer krav när jag google-översatte hela texten. Fast när jag bara översatte aktuellt stycke så stod det mindre krav…
Någon som är fena på tyska?
För det första så sköts inte djuren bra där, för det andra så får du ingen ersättning om djuren är döda när du får dem mer än att du möjligen blir erbjuden att få till baks 10% och de skickar inga nya djur utanför Tyskland som ersättning heller, du kan läsa i tråden. Det var ingen kul erfarenhet och jag handlar aldrig där igen, det finns flera netbutiker med dåligt omdömme, det är bara att läsa:roll:
Ja, jag och Jen såg hur de höll sina djur på mässan i tyskland och det var stora kräftor tillsammans med dvärgräkor. Dessutom alldeles för många djur i varje akvarium:cry: De visade ingen respekt för levande djur så antingen var det okunskap eller bara pengaintresset som styr.:evil: