Där fanns det lite intressanta grejer! :thumbs:
Kardinalräkorna kommer inte att gå på auktionen.
Vi tar med oss följande:
Amazon Frogbit (Limnobium laevigatum)
Ceratophyllum demersum - HornsärvBacopa monnieri
Valisneria american (gigantea)- Jättevallisneria
Endlers (Klass P)
Svärdbärare mix
Blackmolly (Spenops varianten)
Sebrafiskar, slöj och vanliga
Med mera…
Vad för malawis tar du med?
Hälsn Johan
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Snabba beslut nu på morgonen… Killisarna bor kvar, kampfisk ryker! ![]()
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Vad är det glr kampfisk? Har du bild på den?![]()
En black orchid CT hane & två CT honor.
Hanen en post och honorna tillsammans en post ![]()

Oj va fin.
hmm nu vart jag sugen. Får titta på honom när jag kommer dit.
du har inget fast pris på honom?
Nej… utrop 30kr
Ja det vart lite folk på auktionen. Vart väldigt varmt. Riktigt trevligt att prata med lite nytt folk. ![]()
Var en mycket trevlig auktion med mycket folk & ännu fler poster! Tror det var hela 748 poster om jag inte minns helt fel ![]()
Den dyraste posten för dagen var mina 7st Deepblue tiger räkor som gick för 600kr
Den billigaste tillhörde också mig och var en stor palettciklidhane som gick för 5kr ![]()
Snittpriset på mina poster låg idag på 210kr ![]()
Ja, det var trevligt. Jag fick med mej lite nya räkor hem ![]()
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Fick också med mig lite räkor men inget från själva auktionen ![]()
Fick med mig 30st Kerritetror, 6st galaxyrasboror & 13st corydoras hastatus, Jättevallisneria, windelöw & christmas mossa ![]()
Samt kardinalräkor & blue jelly! ![]()
Dom lade frugan beslag på,tackar.Själv tyckte jag hanen gick alldeles för billigt.
Jag fick dina L411 keen-eyed ;0)
Och två l134, några limia och en lysramp.
Smet efter att jag vunnit 411orna, hur länge höll ni på sen? Det var verkligen superroligt!!!
Jag fick även fina Peckoltior från keen-eyed.Välbesökt auktion och gott om gods,mycket trevligt.Lite trångt kanske,fortsätter det såhär med besökstillströmningen är det kanske dags för större lokal.
Tror klockan var 17.35 när Rickard & Jag stog i kön för att hämta ut pengar och sista utropet gjordes ![]()
Ja en större Lokal behövs verkligen, för nu var det riktigt trångt! Har dock aldrig varit såhär mycket folk & poster tidigare ![]()
Jaså? hamnade kampisarna också hos er vad kul ![]()
Jag fick en av dina poster med galaxyrasbora & en med jättevallisneria ![]()
Ja det blev en mycket trevlig dag i Örebro :thumbs: och det är alltid skoj att träffa alla bekanta och tala i pauserna.
Ja sen kan man ju handla lite å är mycket nöjd med inköpen trots att inga räkor åkte med hem. Det blev istället påfyllning av praktbotior så nu har vi snart ett stimm. Ett kanonpar regnbågar M.bosemani och ett par multisar med yngel blev det med.
Så Örebro vi kommer även nästa gång på auktionen:beg::D:P
Jag vart nöjd med mina köp oxå fast det inte blev räkor eller den vackra kampfisken. ![]()
Men men. Vart mer mossa och endlers guppy till min blivande 1åring . Fast mamma får ju ta hand om dom. ![]()
Jag kommer på nästa auktion oxå.:thumbup: