vill bara påminna om att det kommer att bli en storauktion i spånga i oktober
denne kommer att vara i sundbyskolans matsal
inlämning av gods sker mellan 10.30- 11.45 vill man så kan man maila till föreningen och beställa auktionslappar bara de är över 24st poster spanga.af@tele2.se då bör det i mailet stå namn telefon nr och hur många poster man skall ha och adressen om dessa skall skickas, detta skall då göras innan 6okt
det kommer att finnas servering och barnhörna
adress är sundbyvägen 88 i spånga
auktionen startar kl 12.00 och slutar när allt är sålt
Jag lägger in dessa auktioner på NCS frontsidas kalendarium med, så kanske någon extra ciklidist letar sig dit med (har redan noterat Örebro sedan tidigare)…
Nu räknar vi ner dagarna för vår auktion,på söndag smäller det.Med tanke på att Bollmora akvarieklubb inte har haft sin storauktion i september som dom brukar så kanske det blir en större auktion nu.
Nu jäklar ska jag komma ihåg att åka iväg på en auktion, förutsatt att frugan inte får för sig att föda på söndag.
Dags att införskaffa lite nytt blod till de kommande karen!
Jag är nyfiken på hur många redbeeare jag skall hålla utkik efter under auktionen.Jag kommer att ha t-shirt på mig som det står Asplunds akvariefisk på.
Tack ni som kom till vår storauktion.Jag upplevde det som lyckat med en trevlig stämning.Det var gott om gods så det blev lite köparens marknad.Den stora behållningen för min del är ändå att träffa så mycket folk jag känner.Nu vart man lite stressad med mycket att göra och trötthet efter förberedelser men många glada möten blev det.Jag tror det är viktigt med såna här sammankomster,det blir liksom mer substans än inlägg på forum.