Imorgon skall jag till deras storauktion i Bollmora.Det är samma tid plats och konsept som Bollmora akvarieklubb tidigare haft.Mer info finns i kalendern på zoopet.
Jag ska också dit ![]()
Skickat från min GT-P5110 via Tapatalk 2
Sitter på auktionen och kan konstatera att det är köparens marknad,några timmar kvar nog.
Mysigt. Tyckte det gick smidigt för dem som skulle lämna in varor och utropen gick snabbt.
Bra ljudnivå, både på sorlet och utroparna.
Ur luftkvalitéperspektiv så var jag dock tacksam att det bara var undefär hälften så många i lokalen jämfört med Bollmoras auktioner (om ryktena stämmer).
Jag är jättenöjd med dagen, kul att träffa så många människor som delar ens hobby och som är så öppna, trevliga och generösa med sina tips och erfarenheter. Fick flera gånger svar på akvarie-funderingar jag uttryckt för någon, av slumpvisa förbigående som råkat höra och som berättat då om sina erferenheter. :thumbs:
Hade gärna sett fler (sorters) räkor och snäckor, men man kan inte få allt ![]()
Tack till alla som varit med och arrangerat och roddat! [Jag hoppas att ngn som har FB kan framföra elogen.]
Spånga af bjuder in till storauktion nu 13 oktober,välkomna alla säljare och köpare.Förutom köp och sälj är det ett ypperlikt tillfälle att träffa likasinnade.
13’e oktober?