Sponsorer vem skänker vad? OBS ALLT SOM SKRIVS I DENNA TRÅD STANNAR HÄR

Låter super jen, jag har mailat Stefan på Dennerle ang att de ska sponsra med kar och soil. Han tar ställning nu i veckan. Känner du honom personligen så kanske ett mail till honom är bra, on inte så avvakta med kontakt till Dennerle

CSF sponsra med 9 burkar av deras foder.
Aquarush sponsra med deras Shrimpfood. (De skicka till Janne direkt)

Vi behöver en sida där vi kan sätter upp sponsorernas logo. Sen skulle det vara bra att ha några affischer vid utställningen med deras logo och namn.

Be dem skicka affisher eller banners med så sätter vi upp dem, Jag kollar med Andreas om det är ok att sätta upp våra sponsorer på deras sida

Akvarierna, Soilen fixade idag. Det blir Dennerles 20 liters inkl deras innerfilter.

Även prispokalerna är troligen fixade nu. Får definitivt besked i veckan.

Lägger ut bilder på dem här inne så fort de är klara. Kan bara nämna att de blir skitcoola och helt unika för vår tävling :slight_smile:

Bra jobbat Janne! Riktigt bra. En annan fråga: vad blir det för färg i på gruset i tävlingsburkarna, för min del vill jag gärna ha nåt liknande som i Italien, lite ljusare

Det blir Dennerles Ljusgrå :). Håller med dig där. Alla olika räkor syns bra på denna grus (möjligen inte de grå räkorna :lol:)

http://www.garnelio.de/dennerle-nano-garnelenkies-arkansas-grau-p-2531-1.html

Janne, fick du något paket av AquaRush ?
Tantora har skickat 2 paket till dig nu.
CSF har skickat paket till mig nu.
Garnelenhaus skicka nästa vecka.

Jag har en fil med Tantoras och CSFs logo, vi måste ha med de på postern. Och skriva ut några affischer med alla logo av våra sponsorer som vi kan hänga upp vid tävlingen.

Ser ut som vi får ganska mycket mat sponsrad. Undra vad Pimp your Shrimp kan sponsra, några förslag på vad vi behöver ?

Jag har inte fått något än men har en paket att hämta ut( kan va den)

Skicka mig loggorna på min mail så ser jag om de går att få in på postern med. Vill di får du gärna göra en poster med alla sponsorer. Glöm inte att Dennerles ska vara överst och störst, och därefter ebishop och pump your Shrimp så klart :). Vet inte riktigt vad vi behöver än. Vi ser vad ebi och pimp kan komplettera med när de andra skänkt sitt.

Okay. Kan du maila mig photoshop orginal-filen av räkchampionatpostret ? Då fixar jag en Sponsor poster.

Hämtade ditt filter i dag men inget från någon sponsor

Jag har fått paketet från CSF nu.
Ikväll skickas paketet från Garnelenhaus till dig, Janne. Innehåller salt, deras nya foder och soil som priser.
Tantora har skickat men det tar några veckor tills den kommer till sverige säger han.

Ok bra då vet jag

Area-51 Sponsrar med 30 påsar Snowflake. Ska ordna deras logo också så de kommer med på postern.

Jag har fått grejorna från Tantora nu med Jen