Är kanske lite tidigt ute, men tänkte kolla om nån ska till spångas auktion och vad nu tänkt sälja/köpa. Är sugen på att få nytt blod bland mina räkor och undrar om någon tänker sälja nåt kul eller om jag ska köpa från annat håll.
Vilken blodgrupp letar du efter?:lol: Söker du PRL så har jag i överflöd.
Haha. Denna gången är det främst röda sakuror som behöver nya blodsdroppar.
Spångaauktionen ska jag till. Men det finns andra räkchanser, för onsdagen den 8 oktober är det månadsmöte hos HAF med en föredrag om räkor, räkor, räkor… Kanske dyker det upp några räkor till klubbauktionen också.
Du är hjärtligt välkommen. Och sedan kan du ju notera den 9 november för då är det storauktion hos HAF.
när är Spångaauktionen?
Kopierat från Zoopet:
Storauktion i Spånga
Arrangör: Spånga Akvarieförening
Spånga Akvarieförening inbjuder till STORAUKTION
Tid:Söndag 12 oktober kl 12.00; Inlämning av gods 10.30-11.45. Kom i god tid!
Plats: Sundbyskolans matsal, Sundbyvägen 88, Spånga
För mer info se: http://spangaaf.bloggo.nu/category/auktion/
2 dagar kvar? Ingen som ska dit?
Om inget oförutsett inträffar så ska jag dit. Kommer inte att sälja något, men håller väl utkik efter något “mossigt” eller “maligt”…
Kommer vi slåss om samma malar? :shock: Haha. Vad är du ute efter Apistojohan?
Hej ampersson! Jag slogs inte om någonting i Spånga. Tittade på en akvarieställning Söder om Söder och slog till, så jag dök upp sent i Spånga, sa hej till lite folk och sedan var jag tvungen att dra. Mycket resande med lokaltrafik för korta akvaristiska pitstops.
Du samlade på dig en del läste jag. Då har du väl haft en trevlig eftermiddag/kväll.
vad det nåt fint som såldes? massa olika räka sort eller va det lika bra man jobbade igår? :lol:
Haha, ja det blev rätt mycket som fick följa med hem! Men det var lite dåligt på räkfronten. En del CR och CB, men av lägre klass. Inga sakuror som jag letade efter….
Apistojohan- blev d nån ställning?
Ampe! Yes!![]()