Är det bara jag som tycker att folk ska börja använda sök funktionen lite oftare?
Det kan startas en tråd med samma huvud fråga 10 gånger om… Hade folk bara först sökt på sin fråga så hade ni kanske fått svaret ni söker? Bara ett tips… uppe till höger under forumsbilden! Mycket bra funktion!
Du har så rätt Majki, men det är inte alltid nya medlemmar tänker på det när de sitter med sina frågor och vill ha svar, men det är ett mycket bra sett att få upp trådar som berör ämnet i fråga:D!
då kan det ju hända att forumet dör…
Om alla svar redan finns…:? (kanske)
jo det är ju klart… du har en poäng där! men man får ju börja någonstans:)…
Tror inte Redbee dör för det, det skrivs så mycket annat här om räkor och snäckor och så skrivs det ju många projektrådar:D:D!!!
Jag sa inte att jag trodde det…jag menar att ett forum bygger på att det kommer frågor som någon väljer att besvara…
Om man hela tiden skall tänka på att frågan kanske redan finns…så kan man ju lika gärna googla det…
Vi som svarar väljer ju själva att svara…känner jag att jag svarat på frågan 10 eller 100 ggr…då låter jag någon annan svara och lägger mer energi på frågor och svar som intresserar mig…
Men helt klart så förstår jag vad du menar Majki…ibland öppnar man forumet och av 5 nya frågor är alla av samma sort eller svar…
Kanske en kombination av de olika sakerna är det bästa…och som du säger man måste börja någonstans…![]()