Åh var roligt, man kanske skulle ta sig en tripp dit och kolla lite någon dag. Längesen jag var dit nu. Bra att du håller listan uppdaterad så man får lite koll.
Men åhh… jag som var till gävle igår… Det är en bit att åka så tyvärr dröjer det nog nu ett tag innan nästa vända .
Hade så gärna velat köpa gröna eller gula räkor
Dropptester finns det, dock lite dåligt på den fronten.
Soil så finns det Akvarietekniks ESC soil, svårt att få tag på shrimpsoilen.
Easy life FFM finns hemma i alla storlekar förutom 5liters dunken
Räkfoder så finns det lite olika från div märken.
Håvar finns det oxå
Tar uppdateringen i en ny post så det inte blir rörigt.
Det blev två nya nanokar som blev startades. Totalt så finns det nu 3x20L + 10L, vi har inte riktigt bestämt vad det ska gå för olika räkor i karen än dock, men de räkorna som med all säkerhet kommer att finnas är CR,CB samt Körsbär. Får se om vi ev. ger oss på ett nytt försök att få Kardinalräkan att överleva
Om någon annan än AMDA har några saker som ni tycker skulle behövas så skicka gärna ett PM eller skriv här i tråden så ska jag se vad som kan göras åt saken.
Vill inte skriva ut några priser. Mest på grund av att jag inte har dagsfärska priser så om jag skriver fel så blir det konstigt i affären antingen med mig eller er. Men kan säga att priserna på de små(körsbär,cr,cb etc) ligger mellan 29-59kr. Det finns ingen gradering på några så om du hittar en fin så kostar de lika. De större filterräkorna går på 100-150kr.
OBS!!! DESSA PRISER KAN VARA FELAKTIGA DÅ JAG INTE KAN DOM I HUVUDET!!! ENDAST RIKTLINJER!!!