Sera bioactive 130 ytterfilter

Säljer mitt ytterfilter pga. utrymmesskäl då jag inte har plats för det där jag tänkte ha det. :frowning:
Köpte filtret begat men det mesta finns.
Jag har hunnit provköra det några minuter och jag kan inte hitta några läkage och den pumpar på som den ska.

Filtermaterial, filtermedium, några olika rördelar från aquael och eheim.
Tänkte mig en 600hundring exkl. frakt för hela paketet, allt som jag skickar med finns på bilderna.

Lite annan info om filtret: http://www.akvarieshopen.com/sera-fil-bioactive-130-uv-300-lh-p-5943.html

Nås enklast på telefon: 0738452293

Mvh Fredrik

Sänker till en 500 med frakt

ingår allt?? är den komplett så man slipper köpa andra delar?? och vilken storlek är det som minst på akvarium till denna grymma sak?

Allt som finns på bilderna är det som följer med. Vad jag vet så behöver du bara slang så är den komplett. Går ju också att komplettera med reglerventiler till slangarna för att strypa flödet om man har ett mindre akvarium, fast är osäker om det ens behövs då det finns en liten spakliknande sak man kan lyfta på så stryper av in och utflödet till slangarna, drar man för mycket i det så får man lös hela panelen där slangfästerna är.
Storleken på minsta karet är nog en fråga om vad man har för invånare och om man stryper flödet. Rekomenderat är från 100-130L

Men som sagt, det på bilderna följer med.

Finns fortfarande kvar om någon är intresserad

Kan skicka med ca: 3m slang, dock för grov dimension men funkar att använda om du fäster med slangklämma eller tejpar anslutningarna

ser ut att vara ganska utsliten … så rätt dyrt blir det pluss att frakt på det kommer kosta en del

Ja varför kan det inte vara gratis och fri frakt. :lol:

Jag kanske skulle byta hobby och börja samla tomburkar istället, det blir mycket billigare!:smiley:

He, he, då tjänar man ju 1 kr per burk:D

Makkan jag tycker inte själva ytterfiltret ser slitet ut, det ser ju så gott som nytt ut, men en rörböj ser inte så där jättebra ut på bilden men det är ju en struntsak ju:D

Av vad jag fick veta så har filtret varit igång ca: 1 månad innan förra ägaren köpte nytt akvarium och fick me ett annat ytterfilter som hon bestämde sig för att använda istället.
Sen är det slang, rördelar och filtret för en 500 med frakt inräknat. Det enda som är sletet me sakerna är rördelarna som jag fick med utan extra kostnad då jag köpte det, och när tillfället presentera sig så tackar man inte nej till gratissaker som kan visa sig vara användbara.