se hit alla snusare!

jag brukar handla mitt snus på www.snus2.se
var nyss inne och kika och hittade detta snus http://snus2.se/product_info.php?products_id=965&currency=SEK , mango och Eucalyptus. Inte riktigt min grej. snusar vanligtvis General. men blev sugen på att testa. finns det någon som har provat?

Nej den skulle inte jag våga mig på:P såg giftig ut^^

ska nog ta och köpa en dosa till tjejen… så får hon prova. det va lite brudstämpel över den tycker ja! hehe:cool:

Jag använder ingen tobak i någon form, men jag måste säja att jag föredrar dem som snusar före dem som röker, för ni förpestar inte luften bara er själva:D!! Den där snuset måste ju smaka gott ju:D:D!!!

jag gillar snus med ren tobaks smak. förra sommaren odlade jag egen tobak och gjorde snus för ca 6 månaders förbrukning. men jag kunde inte använda det för det innehöll alldeles för mycket nikotin. snurrade som f-n i hela huvet. så snuset blev bekämpningsmedel för blomlöss ist. hehe

jag kör på rapé :wink: passar ju mig som bor i skogen med en gran i käften :lol:

Jag kör också med rapé :slight_smile: Nästan alltid gjort :stuck_out_tongue:
Haha icefudge, Jag har skogan nära mig iallafall… det får duga ^^

Edit: Glömde ju svara på frågan,Det där såg ju nästan farligt ut… dosan påminde lite om såna dosor med en tuggumirulle i :stuck_out_tongue:

Jag snusar ju inte längre MEN om jag hade gjort det hade jag lätt kunnat testa detta snus.
När jag snusade så testade jag bla både mint och lakrits snus och det med lakrits var super gott.
En killkompis brukar snusa ett lakritssnus som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på men när han öppnar burken så luktar det som en påse med djungelvrål :smiley:

jo lakrits snus kan vara gott i bland. men inte i samband med öl. uscha!

det finns ju så himla många olika varianter på snus nu i butikerna. alla är med och slåss om kunderna.

Jag bytte ut cancerpinnarna mot snus, och snacka om familjen blev glad^^(Enda tobaks användaren).
Jag kör en strikt General annars fåre va!

Men ni skojar, finns de snus som smakar mint,lakris,mango(urk), eukalyptos,tall,gran osv:confused:e inte snusare själv, men helt seriöst de där lät rent äckligt:?. Har jobbat som tandsköterska under flera år o har sett va snus gör me tandkött,tänder o insidan av läpparna, ingen vidare vacker syn kan ja säga. Men heller en som snusar än röker pga lukten om ja nu måste välja.

när jag började snusa… var välr runt 13, då var det rape som gällde. Men inget slår General!