Hej alla.det verkar vara ett härligt gäng man hamnat i.Min fru startade medlemsskapet här ett tag sen,sen vart lugnt ett tag vi var bara in och tittade ibland.Men mitt intresse för räkorna ökade dramatiskt och då blev jag fast här.Håller på med fisk annars.För ca 10 år sen var jag anställd på en akvariefiskodling.Där dök det upp Humlaräkor minns jag och dom förökade sig.
Jag har presenterat mig på min hemsida så det är nog enklast att gå in där om ni vill veta mer om mig: www.asplundsfisk.se
Har du också tillslut hittat presentationstråden Richard, bättre sent än aldrig heter det ju
!!! Du är så välkommen så
!!!
hej vännen!!!
Hej och vällkommen.
Välkommen! ![]()
Tjena på er trevliga människor:)
Tack för välkomnandet.Känns skapligt varmt på detta forum så ett chattrom skulle kanske ha lite nytta.
Ja trots att du redan är aktiv så välkommen fortsätt så ![]()
Ja hej och välkommen fast du redan är medlem ![]()
Välkommen!
Hur går det med Harlequin räkorna?
Välkommen från mig med!
Även om du varit här ett tag nu ![]()
Jag måste väl också säga välkommen fast du var medlem långt före mig!
Det är ju lite ditt fel att jag har inte har guppys i alla karen utan även räkor… :thumbs:
Nu har jag äntligen lärt mig att redigera min hemsida själv.Jag har ändrat uppbyggnaden lite men framförallt lagt till allt som finns i odlingen nu,många nya sorter är där.Jag kommer hädanefter uppdatera den ofta för att den skall ge en korrekt bild av vad jag pysslar med.Det har varit mycket jobb men äntligen klart.Ni får gärna ge synpunkter samt påpekande om eventuella felaktigheter.Välkomna in:
Jag har spanat runt lite på nya sidan och det är mycket bättre. Jag gillar att du skriver “odlings projekt pågår, yngelleveransklara osv”:thumbup:
Skickat från min GT-P5110 via Tapatalk 2
Denna tråd var tidigare under en inaktuell rubrik.Jag lyfter den igen ifall någon missade info om min hemsida,se tidigare inlägg.