Red Ruby yngel från mina 50%are!

Bilderna blev ok för att vara så litet motiv. Det är mest repiga glas,alger och “flygande” partiklar i vattnet som stör mig.
Men jag ska hämta mitt special akvarium i dag som är gjort enbart fotografering :).
Nu ska jag få fram bilder i Cris Laukap klass tänkte jag.
Mer info om det här projektet kommer i “fotografering” här inne.

Ja, det är enda sättet att få till bra bilder…
Bra med en sådan artikel / tråd.

Nu har min ene RedBee også fået unger. Har ikke set så mange af dem endnu. Har set hende med blåsorte æg. Er spændt på at se hvad der dukker op… :slight_smile:
Der går lige en uges tid endnu før min BlackBee hun slipper sine unger…

Spännande! :slight_smile:

Nu har jeg observeret både KK, RR og Wine Red ved min yngel. Vil endnu engang takke Janne for rejerne… :smiley:

Jeg vil forsøge at tage nogle billeder af dem…

Grattis!!
Fan va skoj :smiley:
Bilder vill vi ha så småningom när det går.

Gud vad kul!
Stort grattis! Och bilder vill vi förstås ha. :smiley:

Grattis till väldigt fina räkor!
Är ju roligt när de högre graderade räkorna förökar sig.

I må meget undskylde den virkeligt dårlige kvalitet af billedet, men har ikke udstyret til at fotografere så småt… :cry:

Har et Canon D40 med en 8x55 linse på, og det er bare ikke godt nok. Kan i anbefale en god linse??

Her er et billede af en KK…

Kalas, det syns tydligt att det är “finräkor” :slight_smile:

Jag kör Canons 100mm macro objektiv och är supernöjd med det. Det kostar en del men är verkligen bra.

Her kommer lige lidt flere billeder… :slight_smile:

Er nok lidt svært at vurdere endnu hvad de bliver til…

Wine Red vil jeg tro. Den er meget mørk rød. Billedet snyder lidt…

Der er rigtig mange unger, og har set Red Ruby også, men kun en enkelt gang. Den/de gemmer sig godt…

Gratulerar! :thumbs:

Är den sista renrasig? ser ut att vara inslag av blåa tigerräkor…:?

Den sista är en KingKong. :slight_smile:

Der er ikke blå tiger i, men de har en blå farve som små. Den blå farve kan dog også hænge ved når de bliver voksne… :slight_smile:

Gratulerer!! Det er moro å se at både KK og RR kommer frem i et og samme yngel…Vi venter i spenning på at 50% her hjemme skal begynne å gå med rom… :slight_smile:

Kul att se du får både lite allt möjligt och inte bara KK eller RR.

Tror vist også jeg har været meget heldig. Nu skal jeg så bare have dem til at overleve, så der kan avles videre på dem… :slight_smile:

Ok, då vet man det… väldigt fina räkor… :thumbs:

Etter lenge ventetid, så har endelig en rosa snow-white som vi fikk fra Janne med egg :slight_smile: I karet går det 4 hanner med KK/RR annlegg, så blir spennende å se hva som popper frem…! Blir det automatisk at vi kom til å få flere yngel som er Snow-white da moren er Snow-white?:slight_smile: