Räkdate!!!

Hej alla räkfantaster!!

Rikard alias Gustaf har lust att dra igång en räkgrupp i Sölvesborg, där räk och fisk entusiaster i regionen träffades för att utbyta erfarenheter. Äta en god bit mat och dricka något gott. Låter detta intressant? Vi återkommer närmare med datum och tid. Platsen blir i Sölvesborg Blekinge. Så hjärtligt välkomna till sveriges trädgård. Hör gärna av er till mig alt. gustaf vid intresse

Mvh Magnus “taggen76”

Det låter väldigt roligt, det tackar man inte nej till:thumbs:

Ja var inte det en kul idé? Skall iväg på semester en vecka men sedan får vi planera lite.:smiley: Tycker även att skåningar gärna kan sätta sig på tåget och ansluta ju fler desto bättre. Hörs om någon vecka!!

önskar dig en trevlig semester, kom själv hem från turkiet förra söndagen efter 2v där nere i 38 gradig värme. Så det rekomenderas :smiley:

Om det passar med dagisschema, frugans schema, så är jag med…
Låter som en kul ide…

trevlig semester…Gustaf…

Skulle vara kul om det var fler som hade lust att komma till Sölvesborg för en räkdate med levande ljus och allt :hehe:. Hör gärna av Er:thumbs:

Mvh Magnus

Kul att ni arrangerar en sån här träff :smiley:

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Ja, lust att komma finns :wink: Men 60 mil enkel väg är för långt :frowning:

Har jag full förståelse för Sanna ;). Vi måste ju med försöka få upp intresset här i den södra regionen oxå :hehe:.

Ja då var man hemma i Sverige igen efter en Go vecka på Kreta. Hur skall vi göra med våran Blekinge träff? Vill ni träffas en lördag eftermiddag/kväll söndag eller mitt i veckan? Jag bjuder på god mat. Dricka får ni ta med själv jag röstar på helgträff och bilfritt det går ju tåg! Jag kan hämta på stationen. Hör av er så bokar vi. Hade varit kul att planera en gemensam resa till Malmö i november. Mvh Rikard

Och som vi sagt innan om det finns folk i Malmö eller övriga Skåne som skulle vilja träffa likasinnade under trevliga former så går tåget till Sölvesborg en gång i timmen

Det har kommit in ett förslag på dag och tid för våran träff i Sölvesborg och det ä den 29 okt på eftermiddagen Ca 17,00 så det är prel bokat så får vi se hur många som kan .Anmäl intresse till mig.
Sar so Rikard

Jag har intresse av att komma men kan inte detta datum…

Hoppas det kommer mer dagar…

Kom med förslag det funkar med söndagar för mig med.

söndagar passar mig oxå…vissa dagar i veckan fungerar oxå…men denna träff ska ju inte falla på att en inte kan…

Kanske vi borde lägga ut ex antal datum i tråden så man får skriva var man kan…
Dagen med mest personer väljer vi…

Jag kan 15- 16 okt 22- 23 okt och 29-30 okt och sedan är det ju Malmö med discus och nano helgen efter. Hör av er med datum förslag. Vi är ju inte då många i regionen så ett bortfall är ju 25% färre deltagare:)

Låter ju som en bra ide förstås, jag kan de flesta helgdagar så kom med förslag.

Ursäkta det sega svaret, glömt bort detta helt. Får hålla med taggen76 där om att helgerna skulle nog passa mig också bäst…
15-16 oktober lr 29-30 okt ?

Vad bra då är vi tre. Lördag eller söndag mina herrar? Hoppas att catwisker och gärna andra ansluter men nu måste vi sätta dagen så vi kan börja planera!!

Ska kolla hur min sambo jobbar…
återkommer under helgen…