”Räk-förening” i Stockholm? Intresserade?

Hur ser intresset ut för någon organiserad form av utövande av räkintresse ”in real life” i Stockholmsområdet (underbar mening, jag vet!)?

Intresserade räcker upp en hand!

Vad ska vi göra? Träffar? Anordna events som kan locka till sig räkister från övriga delar av landet (dvs. från periferin)? Kan vi umgås med sådana som stoppar fisk i akvariet?

Lite spontanreaktioner tack! (Jag vet att jag har varit lite trög…) Det kanske finns enkla lösningar…

Arek och Daniel Brodin borde va på en sådan här grej!!

Bra initiativ!:thumbs:

Jag måste se först vad det innebär, jag har aldrig hållit på med sånt :slight_smile:
Det är alltid kul med räknördar :slight_smile:

Arek, det innebär att ni i Stockholm skall arrangera nästa räkchampionat :slight_smile:

Hallå
Hold your horses :slight_smile:

ALLA vill ha detta fina championat i Stockholm!!

Sist gnällde många på “varför händer aldrig detta i Stockholm där vi bor”

Nu har ni snart chansen ;). Jag kommer upp och hjälper er

Hittills är Arek ordförande, kassör och eventansvarig. :smiley:
Jag är sekreterare (en ful så´n).

Ha ha
Om du visste Johan hur mycket jobb det är :shock:

Arek, jag har en aning. På söndag har vi “för-loppis-möte”, sedan blir det “loppis” (välkommen som dörrvakt:evilgrin:) och sedan blir det “efter-loppis-möte”…

Inga problem jag släpper ingen innan loppis :slight_smile:

Janne du får flytta till stockholm :lol:

Ja varför inte? Stockholm är en sjukt fin stad :slight_smile:

Ja då är det klart Janne fixar en i Stockholm :slight_smile:

:thumbs:

Jättefint! Då skriver jag upp dig som “entrévärd”. Du får protestera om jag missförstod dig.
Det ser ut som om jag och Daniel sköter om “finbordet” (nyhet för i år)!

Ha ha
vem bedömer vad som ska ligga på finbordet

Vi tar det i loppistråden. Jag vet säkert på söndag (men gissar på minimipris 100 SEK eller “saffransvaror”, t ex småportioner av Fissidens eller annan finmossa). Jag antar att det blir en hel del räkposter…
Är du med som entrévärd?

Är du galen så vilda som dom är som kommer dit, nej tack jag vill komma hem :slight_smile:
Ni/vi i föreningen måste bestämma hur det ska skötas först och främst så att det blir ingen slagmål

Arek, nu har vi haft styrelsemöte och vi har beslutat att slagsmål är förbjudet.:thumbs:
Törs du komma då? Du behövs säkerligen under värsta ruschen fram till kl. 13.
Info kommer i auktionstråden imorgon eller på tisdag. Jag måste renskriva klottret, men först måste jag göra en utflykt till Skövde och plåga studenter. Tyvärr hinner jag inte säga hej till delar av Skövde AF.

Vad rolig du är :slight_smile:
Klart jag kommer jag ska ha med mig lite poster till försäljning :slight_smile: