hejsan jag har ett gammal Akvarium med en gammal pump som de är på tog för högt tryckt och det är jhu inte bra när det ska vara ett räkkar ! så jag undra lite vad vilken pump skulle ni rekomendera för lugnare vatten för räkor
hejsan jag har ett gammal Akvarium med en gammal pump som de är på tog för högt tryckt och det är jhu inte bra när det ska vara ett räkkar ! så jag undra lite vad vilken pump skulle ni rekomendera för lugnare vatten för räkor
jag har ett 60 liters men innefilter pump jag skulle nog kunna tänka mig ett innepump igen har heltäckningsklas som ligger över så de tro ja skulle passa best på den gammla grejjen haha använde det till fiskar innan som inte hade större problem med det men sen så växter jhu räk intresset igen typ direkt så måste jag jhu uppdatera den pumpen till en räkvänligare :thumbs:
jag har två sådana här i mitt delade 120liters så det blir ju 1/60l funkar kanon och mycket bra pris dock är dom ganska höga om man vill ha kolfilterpatronen men det är ju inget måste
Den ska vara räksäker då man kan ta av själva hylsan
Så jag kör den och hoppas på att den inte gör mig besviken
Sen har jag ungefär samma akvarie volym i mitt kar där den nya pumpen ska invigas som du har i ditt Camaron