Physa

Någon som är invaderad av Physor eller andra så kallade skräpsnäckor ( ej snadsnäckor) och vill bli av med dem?, jag tar dem gärna mot porto:D!!

Nu tror ni nog Peckis fått dåndimpen:lol:!!

Intressant att veta vore ju varför du vill ha denna plågoande till snäcka? :wink: :stuck_out_tongue:

En vild gissning är att hon vill mata sina helenor :wink:

du kan få hur mycket du vill av mig jag är totalt invaderad i ett kar av dom hemska jäklar har dom överallt fy för dom :((

kanelbullar är för små eller? Har ganska många.

Jag ska ha dem till mina Neolamprologus som leker nu, läste om att de i det vilda äter snäckor så jag tänkte att jag kunde bjuda på delikatessmat i alla fall någon gång mellan varven, så yvisen jag tar gärna physorna så blir du av med dem för tillfället i alla fall:D!

okej tar och dyker ner i akvariet då och plockar ihop allt jag kan vill bli av med elendet :slight_smile:

Ok gör så, jag skickar ett pm med min adress:D!!

Jag har några :roll: stycken physor (tror jag att det är. inte sandsnäckor iallafall)… Är du intresserad?

Om “Peckis” har fått nog av physor så ställer jag mig på kö… Jag vill GÄRNA ha/köpa en näve!!:beg:

Peckis är nöjd för denna gången, yvisen ska gå på Storviltsjakt i helgen:thumbs:!!

Vad har du för fiskar då:D??

Jag har ett fint stim med Praktbotior, men den stackaren som ska ha snäckorna i första hand är min lilla söta Dvärgkula!!

Jag har startat upp en “Snäck-odlings-vas” men de växer för sakta… :scratch:

Vill någon bli av med snäckor tveka inte, PM’a mig så kan du få lite pengar för att bli av med det ni tycker är ohyra!!:hehe:

Vilken tur att jag inte är ensam och att det finns fler “galningar” som jag som vill ha dessa snäckor, jag har lite men här blir det tyvärr ingen massförökning av dem och mina blå postisar vill jag inte använda till fiskmat:D!!

Har ni något bra tips på frakt eller är det vanliga med heatpack och så som gäller? Annars hjälper jag gärna till för den goda sakens skull. :hehe:

Än så länge behövs ingen heatpack, bara det är plusgrader ute och det är något som isolerar runt:D!

Då ska jag nog ta och plocka ihop lite vid nästa vattenbyte, brukar bli ett ganska bra gäng nu när jag inte har plockat på ett tag. Någon speciell storlek?

Det beror på vilken fisk det är som ska ha dem:D!

Perfekt!! :thumbs:
Jag skickar ett PM!!

Nej inte för min Dvärgkulfisk!!

Har du ett lass över så blir jag bara glad!!:beg:

Har en smärre physa invasion hemma. Om det är nån som vill ha hojta till. Kan skicka mot portokostnad. Har tyvär inga heatpacks