Smyger in lite reklam för ett papegojforum. www.gojprat.se
Gillar du inte själv fåglar så vet du kanske någon som gör och som du vill vara snäll att tipsa.
Någon som har en aktiv facebook får gärna lägga in lite reklam med.
Tack på förhand!
Smyger in lite reklam för ett papegojforum. www.gojprat.se
Gillar du inte själv fåglar så vet du kanske någon som gör och som du vill vara snäll att tipsa.
Någon som har en aktiv facebook får gärna lägga in lite reklam med.
Tack på förhand!
Tjo flöjt! Jag har lite planer om att köpa en+ ara/or
Vi bor i ett stort hus, men stort vardagsrum/hall/matplats, allt sitter i samma rum (finns inga dörrar om ni hänger med👌🏽)
Vi har en stor pergola, vi har ett gammalt hundhus, och en liten lekstuga:)
Stor tomt och stora rum invändes i huset!
Jag har tänkt att man kanske kan använda lekstugan som ett hus? Och sen bygger en voljär vid den? Så behöver man bara öppna ett fönster så har de voljären tillgänglig??
Jag går just nu på ett gymnasie i Växjö, linje Djursjukvård, jag satsar på att vi en exotiskvet. (Alltså för exotiska djur!:D)
Fåglar har alltid vart mitt intresse och de har alltid gått i släkten:) fråm Jakos till undulater:)
Själv har jag haft nymfar och undulater,( fött upp nymf)
Har mycket erfarenhet av både Jakos och aror:) aldrig ägt själv, men studerat och umgåtts med skolans aror,
Ena aran i skolan kan nu komma till mig på kommande:)
Den Andra är påväg att kunna vinka👌🏽
Har stort intresse av både blågul ara, och hybrider…
Alla stora papegojor är ett stort intresse!
Vill helst ha ungar av större papegojor, just för jah vill utöka mig i just träning av papegojor:)
Va inte rädd för att skriva till mig👌🏽
Vad tror ni om detta??
Finns det mer jag bör tänka på? Alltså typ hur jag ska bygga voljären? Och tips i träningen mm?