Oneplus One invite lottas ut!

Vet inte hur många som känner till oneplus eller ens vill köpa en, men jag har en invite över som jag lottar ut här på redbee.
Skriv några rader här i tråden så är du med i utlottningen.

Fram till söndag imorgon kl 23.59 gäller utlottningen.

[b][i]Vad är en Oneplus One? => http://oneplus.net/[/i][/b]

Najs design och Gött att den är vattentåliga då jag är ute och fiskar 2-3 ggr i veckan och det är inte alltid de te sol :smiley:

Den här vill jag vara med på :slight_smile:
Verkar åtminstone vara en bra lur, skulle haft en med bra kamera som är vattentålig :slight_smile:

Kör själv med den Kinesiska “kusinen” OPPO Find 5, bra grejor! :thumbs:

Thaifighter

Den här skulle jag verkligen behöva nu sedan min Iphone “glappat” sönder totalt :slight_smile:

Ser riktigt nice ut Johnny

Ser riktigt trevlig ut!

E trött på iPhone…:wink:

Oj, verkar vara en riktigt bra mobil och 13 megapixel kamera wow :slight_smile: jag är i faggorna att köpa ny Iphåååne 6 eller 6 plus men kameran på denna Oneplus One är inte helt fel.

Man börjar bli lite för gammal för nya tekniska saker, för när jag väl lärt mig min senaste telefon något så när, så är det dax att byta till en ny.
Då blir det till att börja om igen om inte barnbarna råkar finnas till hands för de löser alltid mina tekniska problem, om jag nu inte glömmer bort det mesta sedan de åkt hem.:oops:

Funderar på att köpa en sån :o

Lovar att lägga upp några räkbilder tagna med den om jag vinner.

/Johan

Vem vann?

9 personer var med i utlottningen. Och med hjälp av random.org så vann [b]Barbanan[/b].
Grattis! Jag skickar dig inbjudan till din mejl ikväll. Ge den gärna till någon annan om du inte vill använda den.
Så fort jag skickar ut inbjudan har du 24h på dig att utnyttja den.

Gratulerar till vinsten :thumbs:

förlåt om jag scammar men jag personligen vill ha så stor kontakt med aquascapers som möjligt och insåg att det inte fanns ett stort samlat förum för sverige /europa =o)