Nyt dansk rejeforum

Hej,
Så blev det 1. oktober og det nye danske rejeforum www.rejeforum.dk er gået i luften.

Vi håber, at alle der har interesse indenfor rejer, snegle, krebs og krabber vil registrere sig på siden og aktivt bidrage til, at siden bliver en succes. Vi håber, at forumet med tiden vil vokse sig stort med daglig aktivitet.

Hvad enten du er nybegynder eller ekspert skal alle være velkommen på dette rejeforum. Videndeling og erfaringsudveksling er nøgleord, når målet er at udbrede denne gren af akvariehobbyen. Vi håber derfor, at du vil være med til at dele din viden og oplevelser med andre brugere.

Med tiden håber vi, at det danske forum kan få lige så meget succes om Redbee. Alle svenskere er naturligvis også velkommen til at deltage :slight_smile:

Bag dette forum står Lars (Inquisition) fra www.caridina.dk , Mich (mbarv) fra www.rejeakvarie.dk og Jonas (mallefar) fra www.rejeblog.dk .

Grattis till ett fint forum, hoppas att det går att få danskarna ifrån ölen och legoland till ett roligare liv med räkor.:thumbs:

Lycka till med ert nya forum!

Jag hoppas ni kan få i gång räkhobbyn i Danmark med, ni har ju trots allt 5,5 miljoner invånare. Så statistiskt borde ni ju kunna få fram 700-800 medlemmar på ett par år, No pressure :slight_smile:

Jag går in och reggar mig med en gång.

Haha… det er god humor Marcus :slight_smile: - det håber jeg også på !

Tak Janne ! - hehe… ja jeg håber også på at der kommer lidt mere gang i reje hobbyen her i Danmark med et dedikeret forum kun til rejer/snegle/krebs etc.

Min fornemmelse er at der er mange danske akvarister der har fået øjene op for disse flotte rejer, så nu skal vi bare samles alle samme og videndele etc.

No pressure taken :wink: - hvis vi når en 100-200 tror jeg vi skal være glad for det :smiley:

Vad trevligt, jag tror att jag också går in och reggar mej där ja, det är väl ok att skriva på svenska va:D?

Du skal være velkommen og selvfølgelig skriver du bare på svensk :smiley:

Lycka till med nya forumet! Bara positivt att räkhobbyn växer. Jag ska helt klart spana in forumet.

Så fik vi rundet de 40 medlemmer på forumet på siden 1. oktober :slight_smile:
Heraf ca. 10% svenskere :mrgreen: