Hej alle sammen!
Jeg hedder Katja og eftersom jeg bor og arbejder i Sverige, tænkte jeg at det måske ville være godt at oprette mig på et svensk forum, så jeg ikke bare er på de danske!
Det jeg går mest op i ved mine akvarier er Betta splendens og diverse Snegle. Jeg har vel pt. en 7-8 akvarier hvor de mindste er 20l og det største er 240l men min kæreste er igang med at bygge et selv på ikke mendre end 1400l det bliver spændene at indrette den!
Jeg går også meget op i planter! Et af mine små nano kører med co2 og gødning. Det går ikke perfekt, men jeg lærer jo trods alt af mine fejl!
Jeg er præcis begyndt at avle på mine kampfisk det går rigtig godt jeg har et Veiltail kuld på 50 stk og et lille Halfmoon kuld på 20+ gående! Jeg kunne tænke mig at poste lidt billeder og sådan herinde om hvordan det går med kampfiskene og sådan om der er nogle der er lidt interessede i at følge med?
Håber i vil have en dum dansker til at poste alt muligt herinde!
Om der er noget i ikke forstår så bare skriv så skal jeg forsøge at skrive det på svensk, men det går bedre med at snakke det end skrive det, bare så i ved det;)
Hej och varmt välkommen till oss här på Redbee:D!!
Jag är själv medlem i ett Norskt akvarieforum och skriver på svenska där:D!!
Lägg gärna upp bilder på dina kamfiskar vore jättekul att få se dem:D!!
Kul med bettor men ganska mycket jobb vattenbyten, rengöring och separering av yngel, jag orkade bara en kull. Jag gillade den mörka med ljusa fenor, HF?
Får også ønske dig velkommen , dejligt at læse sit “eget” sprog. Har selv boet i Sv i over 23 år… men striberne går aldrig ud…
Fine billeder og flotte dyr.
Velkommen igen.
Hilser PiaL
Välkommen från mig med, alltid trevligt med medlemmar från våra grannländer.
Sjukt snygga bettor du har föresten. Jag har många gånger varit nära att handla på mig sådana i Tyskland men har hejdat mig i sista stund