Jag har ett önskemål som kanske främst är riktat till Johnny men jag skriver det öppet här på sidan så alla kan komma med synpunkter, förslag,kompletteringar.
Det finns ju en hel del engelska uttryck/skillnader i dom olika graderingarna på Crystal räkorna, ex Mosura,Broad V,no entry sign,Tiger tooth.Jag skulle vilja se en uppgradering/komplettering här på sidan och att även förklara/ visa skillnaderna på olika SSS tex flower head,lightning,triangle.
Sen finns det ju även dom nya räkorna redrubby och king kong som kanske skulle vara med i graderingarna, och deras olika undergraderingar, Panda,single stripe, multistripe.
Jag vet det säkert är mycket jobb med att finna bilder på allt detta men jag tror det hade ökat intresset/kunskapen om dom olika sorterna.
Är det kanske bara jag som är nördig eller vad säger ni andra?
om det finns intresse är det säkert många duktiga fotografer som kan skicka in bilder så vi alla hjälps åt
Det var den matrisen som Silane har som jag tänkt lite på, fast det kanske går att göra den med andra (bättre bilder)
där hela räkan visas, sen din idè om artiklar är också intressant.Det tror jag hade blivit riktigt bra.
Att ha länk till någons annans sida är en enkel lösning som iof är bra men är det inte lite tråkigt?
Hade det inte varit roligt om redbee hade den bästa graderings sidan och andra sidor länkade hit