Klart du ska! ![]()
japp då kommer det en uppdatering. =) Har haft 3 med rom som sagt där jag trodde att någon dött =/
Men så idag när jag kommer hem ifrån jobbet. SÅ hittar jag alla mina räkor som jag köpte för någon vecka sedan. Varav bara 1 har rom kvar. Alltså måste de andra släppt sin eller kläckts ?
Hur som tittar lite till på den sista med rom och upptäcker att hon i skrivande stunde håller på att kläcka sina räklingar! så äntligen har det gått vägen så långt. Nu är det bara att hoppas att de kan komma upp i ålder med det är iallafall första steget taget ![]()
Sjukt bra början på en Helg!!! ;))))
Det där låter verkligen kul, hoppas du hittar massa små bebisar och att de växer och blir stora och starka.
Tjusigt!!! Och lycka till med förökningen.
tackar tackar. nu hoppas jag bara allt går vägen. foton kommer när de är stora nog för det ![]()
japp tyvärr inte så duktig på att fota då jag inte har någon vettig kamera utan endast min mobil att tillgå. Nu har iallafall yngelna blivit 05-1 mm och visade sig ett helt gäng när de åt, tanken va egentligen att fota honan som fokus ligger mest där men ändå en bild jag tyckte om och ville dela med mig av =)