Då kommer bilderna, ifrån leveransen på Shrimp soil, mineral plus, Exel food och Mosura shizen
Plantering av den nya roten och växterna som är från dagen innan. vet dock inte namnen på dem glömmer alltid att kolla sådant
Bubblorna kommer att försvinna som alla vet så kommer någon bild om några dagar om jag orkar binda mossa på roten eller hur jag vill göra med det denna gången =)
allt för ikväll hoppas ni tycker det ser okey ut =)
sådär då har man kopplat in invånare i karet med. Efter att ha kört in det med lite posthorn och guppy i någon vecka så har det nu blivit hem till 12 stycken nyanlända gula räkor.
Bilder tack nu när det är invånare i karet också !! Den där räkhåven är totalt värdelös, har en sådan men den är aldeles för liten så när man fått en räka i den så har den kvickt rymt innan man fått upp den, man får ha väldigt sävliga räkor då går det nog, kanske :lol: :lol: !!!
Nålgräset har en tendens att bli dåligt mitt i klungan så att säga. Kanske skulle sära på det lite, alltså fler mindre klungor som du sätter rätt nära varandra. Bara en tanke.
jo fundera på det. men haft större klungor tidigare som fungerat men nu verkar det lite sådär. lagom trött får se om man orkar plantera om det när man har tid =)