Mina Kardinaler

Har lyckats fota mina Kardinaler, alla bilderna är väl inte så bra, men det första tycker jag väldigt mycket om, tycker den blev lite kul :lol: :lol: :lol: !!!

[attachment=3:asg1odcg]IMGP2317.JPG[/attachment:asg1odcg]
[attachment=2:asg1odcg]IMGP2316.JPG[/attachment:asg1odcg]
[attachment=1:asg1odcg]IMGP2292.JPG[/attachment:asg1odcg]
[attachment=0:asg1odcg]IMGP2291.JPG[/attachment:asg1odcg]

Åh de är så vackra.

Man kan inte annat än smälta när man ser dem, jättevackra!

Älskar dom där små rackarna. :slight_smile:

dom är sjukt snygga!!!

ai caramba!!

Tänk om vi hade macroögon.Vi skulle nog få en överdos av allt vackert.Älskar dessa gynnare,inte enbart till utseendet utan även beteendet.

GRATTIS PECKOLTIA, ÄNTLIGEN LYCKADES DU FOTA DEM! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Visst är dom läckra dessa godingar :smiley: :smiley: !!! Men brukar dom inte har vita prickar med blå kant?, mina har helt blåa prickar, finns inget vitt i dom :? :smiley: !!

Det är nog lite olika det där tror jag.

Ja det verkar så, men jag tycker det är jäkligt snyggt med dessa helblå prickar, så jag gråter inte :smiley: !!

Mycket snygga!!!

Måste säga att när jag studerade bild 1 lite mer noggrant såg jag att det är endast fokus på ögonen på räkan! :shock: Ser cool ut! Fast lite läskigt också!! :lol:
Ser ut som om den stirrar rätt in i kameran!

Den bilden gillar jag mest själv, just för att hon stirrar rätt in i kameran och sen att jag lyckades ta bilden så gott som rakt framifrån blev jättelyckat :smiley: :smiley: !!! Det är inte lätt att fota dessa små läckra gynnare för de sitter nästan aldrig still och sitter de still så brukar de sita och vifta med sina långa spröt åt alla håll :lol: :lol: :lol: !!!

För att gå in på något helt annat Peckoltia! Dina kardinaler är OTROLIGT vackra:)

Tack Majki, det var roligt att höra att du tycker de är vackra :smiley: :smiley: !!!

Kan inte annat än hålla med de andra!
Underbara kreatur du visar upp och ger rättvisa med dessa bilder! :slight_smile:

Keep up the good work Peckoltia

Jag får se om jag får några bebbar framöver också, det är så spännande, kollar dem varje dag, men de var väldigt unga när jag hämtade dem hos Apistogramma :smiley: :smiley: :smiley: !!!

Sjukt snygga räkor :slight_smile: Men jag känner mig inte så mogen än att införskaffa sådana läckerheter :wink:

Antar att det är den här bilden du menar du vill förminska :wink:
[attachment=0:j0ywp3lh]kardinal.JPG[/attachment:j0ywp3lh]